Wk 16 en te hoge bloeddruk. Ervaringen?

Wat fijn om alle reacties zo te lezen ?  ik kan me er enorm onzeker door voelen, aan de andere kant was dit een te verwachten probleem bij mij. 
Ik zag heel erg op tegen een eventuele overdracht naar een gyn. Maar als ik de reacties zo lees besef ik mij dat ik het waarschijnlijk alleen maar fijner ga vinden, die extra controle geeft mij waarschijnlijk alleen maar meer rust ?
@naatjuhh mij is altijd geleerd dat er idd verschil kan zitten tussen beide armen en dat daarom ook aangeraden wordt om altijd dezelfde arm te meten. Hoe groot het verschil normaal gesproken kan zijn o.i.d weet ik helaas niet 
 
Nou nog een update vanaf mijn kant: wat ben ik blij met de gyn! 
Komt er op neer dat de huisarts me beter niet van mijn oude medicatie af had kunnen halen, ik mag het blijkbaar gewoon hebben volgens de gyn. 
Zoals verwacht wel overgedragen aan de gyn maar dat vind ik eigenlijk wel een fijn idee.
Ik moet nu alleen een keuze gaan maken tussen 2 ziekenhuizen, door een rare tik van zorg domein zit ik nu in eem ander ziekenhuis dan ik zou willen, maar dat loopt ook wel los ?
 
Terug
Bovenaan