woede aanvallen door hormonen?

hallo meiden!!!

vraagje!
hebben jullie ook last van driftaanvallen om niks? of iets in die geest.

ik kan soms zo kwaad worden om niks dat ik me echt moet inhouden om niks kapot te maken!
dit gaat vaak gepaard met jeukaanvallen van frustratie denk k haast.

herkenbaar???
ik word er knetter van en ik denk me vriend ook ;)

kus

Ja echt hey! Niet normaal, ben echt een drift kikker, schreeuwen.. met spullen gooien .. Tis hier soms echt heeeeeeeeeel gezellig, gelukkig heeft die kerel van me er een beetje begrip voor ..

Ik ben juist chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil als ik zwanger ben. Ze zeggen dat karakter uitvergroot wordt als je zwanger bent. Dus als je vroeger geirriteerd zou zijn ben je nu gewoon gelijk pissig.
Ach, het gaat over! Ook mijn chilly gedrag want als ik ongesteld ben heb ik ook een korter lontje.

Hier een mei-moeder met een superkort lontje! Ik word er niet goed van! Erger me overal aan en we hebben zo weer ruzie hier. Afstand nemen helpt op dat moment. Even de discussie stoppen en wat afleiding zoeken, dan kun je het beter relativeren. Ik word er soms niet goed van. Ik weet dat het van de hormonen komt, maar beheersen kan ik het ook niet... ik probeer afstand te maken zodra ik merk dat ik alweer te boos word... Dus echt even niets meer zeggen tegen elkaar. Zodat ik niet met spullen ga gooien. Want dat kan ik dus ook heel goed. Later heb ik dan zo'n spijt omdat er dan iets stuk is gegaan! Errug! Dat wil ik dus niet en probeer ik af te koelen!

Ik erger me aan het minst of geringst... vooral aan mijn man! De hele dag kan ik poeslief zijn bij anderen en 's avonds als ik thuis ben kan ik niks meer hebben... ik kom thuis en voel me veranderen... ervaren jullie dat ook zo?

En ik kan me overal over opwinden: kapper die mijn haar niet goed knipt, iemand geeft me geen voorrang, bumperklevers, rondslingerende spullen van mijn man, kritiek van mijn man (al is het maar een klein puntje), vieze geurtjes...........

En ik jank overal om...

ZUCHT ZUCHT ZUCHT

Terug
Bovenaan