woede aanvallen door hormonen?

Ik ervaar het ook zeer zo!!!

en het ergste is ik zou zo graag op de roze wolk leven en doen alsof het allemaal zo leuk en mooi is en blabla!

maar ik ben alleen maar aan het klagen en ik kan er ook wel heel erg om lachen hoor met me vriend maar soms......

dan hoeft ie maar verkeerd te ademen en dan gaan me nekharen omhoog!!!!
Verschrikkelijk vind ik mezelf!

Van woedeaanvallen heb ik gelukkig helemaal geen last! Ik ben wel eerder geraakt. Laatst liet een collega per ongeluk de deur voor mijn neus dichtvallen. Ik moest me inhouden om niet in janken uit te barsten! Apart hoor.

Sterkte meiden met jullie korte lontjes!

Moet zeggen dat ik gelukkig
(voor mijn omgeving) nergens last van heb...alleen wel jeuk aan mijn buik en een energiedipje met gapen rond een uurtje of 15.00,dan kan ik echt wel even slapen! haha...

Ik zit in een soort van achtbaan van emoties!
De ene keer heel relaxed, de andere keer aan het janken om niets. Gisteren heb ik bijna een deuk in mijn auto geschopt omdat ik de deur niet goed dicht kreeg.Zo boos kan ik dan ineens worden. Mijn vriend begrijpt me wel, maar pikt het niet als ik lelijk tegen hem begint te doen. Gelukkig maar,. zo kom ik weer met beide beentjes op de grond.

Ik zit in een soort van achtbaan van emoties!
De ene keer heel relaxed, de andere keer aan het janken om niets. Gisteren heb ik bijna een deuk in mijn auto geschopt omdat ik de deur niet goed dicht kreeg.Zo boos kan ik dan ineens worden. Mijn vriend begrijpt me wel, maar pikt het niet als ik lelijk tegen hem begint te doen. Gelukkig maar,. zo kom ik weer met beide beentjes op de grond.

hihihi ja klopt! dat herken ik ook!

gister avond moest ik huilen omdat ik zo eenzaam was!

en vandaag word ik wakker en ik zal je heel eerlijk zeggen ik ben helemaal niet eenzaam!
maar gister voelde het echt zo! :)

heel bizar!!

Bij mij wisselt het ook heel erg, ene keer erg relaxt en de andere keer snel op mijn teentjes getrapt. Ook mijn man pikt het niet altijd, maar vaak gaat hij eerst nog even op zitten fokken voor hij zegt dat ik op moet houden. Is ook wel gemeen ;)
Ik jank ook om het minste geringste, erg vervelend.

Terug
Bovenaan