woedel en moiwannababy

ooooooooooooow ik hoop het zoooo
maar goed..anders test je toch ook gewoon meerdere keren?
maandag eentje,vrijdag eentje....desnoods erna..
ik heb nu pas een heel heel licht streepje,en ben bijna 6 dagen te laat!!
moeje nagaan....ik zou gewoon een paar keer checken hoor.dan heb je zekerheid en duidelijkheid voor jezelf.
(en een beetje voor mij want ik word steeeeeeeeeeds nieuwsgieriger)

tja ik snap het , ben van plan op sensitest nog wat extra testen te bestellen

Hallo meiden!

Hee, moi-wannababy, was de test toch licht vandaag? Proficiat! Eng he, om dan te geloven dat het zo is?! Ik kijk bijna elk kwartier nog even naar de test.

Maar, dit was eigenlijk een berichtje voor jou, Fiepke. Ik hoop zo voor je mee! Het klinkt wel als voortekenen, maar die heb ik ook al maanden terwijl ik gewoon ongesteld werd. Balen! Deze ronde was het raak, dus er is hoop. Dit was overigens ongeveer ronde 7, geloof ik. We zijn bezig vanaf aug/sept vorig jaar.

Ik heb nog wat vergelijkingsmateriaal voor je:
Onrustige benen, gevoelige borsten, sterk ruikende plas(????), zeurende onderrug, keline steekjes boven mijn schaambeen als ik mijn buikspieren span zoals bij niezen, 's nachts wakker worden om te plassen, branderige ogen en moe wakker worden ondanks 7-8 uur slaap.

Waarom test je niet gewoon? ik was gisteren 3 dgn te vroeg en toen zag ik al licht iets. vandaag nog iets beter. Wie weet, zie jij ook al wat.
Gewoon doen meid!

hahha ik heb die test naast me liggen en ik kijk steeds of het streepje niet verdwijnt(stom he haha)
maar goed ik heb nog nooit een posi STREEPJESTEST gedaan.
alleen digi,en die functioneerde niet goed.
maar het streepje zat er gelijk!!!
jij ook heeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd en we besmetten fiepke gewoon met ons virus!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxx

Pas maar op, straks kijken we het streepje er nog af....

Weet je wat, we gaan Fiepke gewoon van achteren aanvallen met ons vierus, en van opzij, en van voren! Dat kan het niet meer mis gaan!
Zou willen dat ze snel test, want ik ben inmiddels ook benieuwd!!!!!!

Jij gaat morgen ook weer een test doen, he? Ik wil het ook, maar ben zo bang dat er morgen ineens geen streep meer komt... Stom he!?

Maar ik ga het wel doen.

ja ze zal eraan geloven hihi
nee inderdaad ik ga morgen testen mar voor het eerst durf ik echt niet.
ben ook bang dat deze weer nee zegt en denk ook dat het zo is.
en toch staat er een streep die je gewoon goed genoeg kan zien om m te geloven.
zo'n test reageert alleen op hcg dus het kan niet anders toch?
en toch inderdaad zou ik het het liefste hierbij laten.
maar stel het is toch niet zo,kom je 3 weken later voor n echo,blijkt er niks te zitten.
daarom toch maar testen.....zucht.....

Ja, erg he! Dacht ik zo blij te zijn net na de test en nu ga ik steeds meer twijfelen. "ze gaan me toch niet voor de gek houden?!?" Daarom schreef ik in m'n andere berichtje ook dat ik nu pas echt begrijp wat er bedoeld wordt als iemand zegt dat ze het nog niet durft te geloven.

Maar we gaan het morgen gewoon doen, he? Allebei!
Je hoort het van me en ik ben benieuwd naar jouw uitslag!!!!
Als Fiep morgen nou ook test....

Tot morgen (ik ga zo naar bed, denk ik)

Terug
Bovenaan