woedel en moiwannababy

Ach, ik heb gewoon een klotedag. Even tegen de wereld schoppen en morgen zal alles wel weer beter zijn...
En jij hebt het ook niet makkelijk, meid. Jij hebt nog de onzekerheid erbij van of je wel zwanger bent. Tampons in heb ik ook vaak gedaan. Anders was ik er elke minuut mee bezig. Met Tampons minder, alleen bij het wisselen. Slim van je.
Nu lijkt het lang te duren, maar het is vast zo zaterdag!!!! En dan ben ook jij hopelijk ofiicieel zwanger!
Ik zal de klok stiekum wat vooruit zetten voor je

Trouwens, ik wil wel weten wat het wordt, maar mijn man niet....
Hebben we dus een probleempje, want ik ben een flapuit. Ik zal dat nooit voor me kunnen houden. Misschien verandert een van ons twee nog van gedachte voor het zover is.
Zou jij het willen weten?

haaaaai!!
ik wil het wel weten en mijn ventje ook!!!!
veel makkelijker en ik ben toch veels te nieuwschierig!!!
pfffff ben mn eerst 2 kilo al aangekomen.
De dokter zegt dat je normaal elke maand een kilo aankomt.
ik eet nooit zoveel,nu ook niet maar ik snoep weer,aardig wat.\
soezen en chocolade enzo ieuwwww.PUKKELS
en het ergste is dat ik er geen stop achter kan zetten(zo erg ook weer niet hoor)
ik ben wel ant stoppen met roken ik rook er nu 2 per dag!!!
hoor jullie nog wel he!!!
kussssss!!!!

he meiden
nog steeds geen duivels te bekennen
al denk ik dat ik vanmiddag ongi word, denk het elke dag haha
maar nu een rotgevoel in mijn buik
ik hoop zo dat ze wegblijven,
mijn mannetje is er nu ook veel meer mee bezig....
zou wel rottig zijn, anders dan is het in onze vakantie de laatste ronde dat we kunnen klussen, en dan is het niet altijd even handig, in een caravan enz haha
al is de romantiek er des te meer...
maar zolang ze er niet zijn....
hoe gaat het met jullie eet gewoontes?

Mooi dat er nog steeds niks is gekomen, Fiepke! Wie weet...
Met mijn eetgewoontes valt het wel mee. Ik heb niet zo heel veel trek en als ik eet, dan kan ik minder op dan eerder. Mooi dus! Heb ook geen extreme zin in dikmakers. Dat zal ik toch wel worden

Goh, moniek, al 2 kilo! Best veel, lijkt me. Komt vast van dat snoepen.....
Ik was afgelopen zondag nog niets aangekomen en sindsdien heb ik me niet meer gewogen. Ik heb het idee dat het wel meevalt, alleen wat meer vetjes op mijn buik.

Hee Fiep, ik ben morgen de hele dag weg, dus ik hoop dat je de test (als je 'm doet) al heel vroeg doet! Anders lees ik het pas 's avonds als laatste

Veel succes allebei!!
Ik ga even op de bank liggen na een middagje stadten. Ben erg moe.
(heb vandaag mijn eerste zwangerschapsjurk gekocht bij prenatal in de uitverkoop. Maar 10 euro en ik kan hem gewoon nu al aan. Tof!)

hee goed gedaan meid!
nou meiden zoals het eruit ziet denk ik dat ik morgen kan testen
maar omdat ik een vrije dag heb, eindelijk, ga ik eerst uitslapen,
sorry woedel. maar ik heb het wel nodig
dus wie weet
en het kan altijd nog komen he de dag is nog niet om....
leuk he als je dan eindelijk die babyspulletjes kan gaan kopen, ik kan niet wachten om het aan iedereen te vertellen, mocht het zo zijn, en om eindelijk die leuke dingen aan te schaffen en rond te neuzen
haha
dikke knuffel meiden

Terug
Bovenaan