woensdag allereerste iui!

gelukkig dat de iui mee viel, nu weer 16 dagen in spanning....ik hoop voor jullie dat deze iui jullie een klein hummeltje mag brengen!!!!

ik zit nu op de 12de wachtdag van iui 6... zondag mag ik testen!!! dus erg spannend weer en vooral nu, ik gebruik ustrogestan, en heb pijn in me borsten, misselijk, heel erg moe, stemmingswisseling, nergens geen puf voor hebben.... en ik merk dat ik ook niet meer tegen koolzuurhoudend dranken kan... dan drink ik dat ook weinig maar dat versterkt nog meer pijn in me borsten en word ik misselijker...dus geen fanta meer voor mijn!!! dus nog een paar dagen in spanning zitten... en dan zien we zondag wat ons gaat brengen...of de rode duivels moeten inene optreden....maar dat zien we wel weer!!!!

XXXX Brenie

Fijn dat de IUI meeviel! En dan nu op 't wachtbankje. Ik zit naast je :) Vorige week de terugplaatsing gehad van onze 1e IVF-poging. Vandaag de 7e dag, nog 8 dagen te gaan tot de bloedtest. Wat duurt wachten lang, he..... Gelukkig zijn we niet alleen! Succes, meis! Duim voor je!

Liefs Anna

Hey meid!

Wat spannend zeg! Ik duim voor je mee! Ik las op internet nooit echt succes verhalen over de slagings kans van een eerste IUI maar meid......ik ben het levende bewijs dat het de eerste keer raak kan zijn!

Na 19 rondes 1 IUI gehad en nu 6 weken zwanger!
Succes met wachten!

Fijne pasen! Liefs Lynn.

Mijn eerste IUI is nu 3 weken geleden en ik kreeg vanmorgen te horen dat ik nu nog 1½ week moet wachten voordat ze mij willen testen. Ik heb echt heel veel spijt dat ik het heb laten doen.

Terug
Bovenaan