Hi!
Balen hoor van dr neusje. Haha, ik zou ook denken dat de arts een grapje maakte. beetje raar idee, maar als t werkt- blaas maar raak
Ik geef nu ook 2 borsten per keer. op een gegeven moment had ik t gevoel dat ze niet voldoende meer had. Het gaat nu prima. snacht slaapt ze van ongeveer 9 tot 3. dus ip maakt ze een volle nacht, maar de voeding van 12 uur wil ze niet. als ze die wel neemt, zo af en toe, slaapt ze tot 6 uur dus das lekker. van 6 tot 9 smorgens is niet zo'n succes, dan ligt ze meestal bij mij in bed.
Hoe gaat t met jullie meiden overdag dan? hier goed, muv vandaag, ze drinkt, poept en slaapt

sinds zaterdag is ze meer wakker, en is dan heel vrolijk. en sinds zondag lacht ze naar ons!! hieronder een foto, maar ze kan t nog veel beter hoor, haha.
en mn gewicht, ik draag nu broeken, 2 mtn groter dan voorheen, maar ik moet nog kilo of 6. was 15 aangekomen. voel me er prima bij moet ik zeggen, buik wordt steeds minder, zit vooral in mn billen en bovenbenen, vandaar die grotere broeken. maar mn tijd komt wel weer denk ik dan zo. je voelt je al snel 'slank na zo'n zwangerschap, vind je niet
liefs