Woensdag naar kinderarts voor Lotta's neusje

Wat fijn dat het allemaal mee valt!!!

Hopelijk werken de tips een beetje en kan je nu nog alleen maar genieten van je meisje.

Hoe gaat het met jou en je bekken???

liefs,
Peet

Hé Angel,

Jij ook hier??? Het gaat best goed, mijn bekken is nog niet in orde maar dat kon ik ook niet verwachten. Ik mag nu oefeningen doen en dat geeft het gevoel dat er weer opbouw in zit.
Vandaag mag ik 2 keer naar beneden, joepie!!! Heb net 3 uurtjes beneden gezeten en ben nu wel erg moe. Dus even op bed mailen en lekker plat zo.

Lotta doet het prima, vandaag een "knuffeldag" zoals mijn zus het positief benoemt. Je kan het ook een zeurdag noemen hoor, haha: Mevrouw wil alleen maar op de arm slapen!

Sorry dat ik niet zoveel mail, maar zeker met de ziekenhuisbezoekje is het erg druk geweest.
Binnenkort zal ik mijn leven beteren ;-)

Liefs, Kaskes

Hoi Kirsten,

Ja, was ook weer eens een keer hier.
Zit vaker op Hyves en in m'n mailbox.

Fijn dat het goed gaat met Lotta en met jou naar omstandigheden. Fijn dat je weer wat meer naar beneden kan en oefeningen kan doen voor je bekken.
Doe inderdaad maar lekker rustig aan. Tot wanneer is Wouter thuis?

Ik heb vandaag ook een heerlijk rustig dagje, M. naar het KDV en ik heb me eindelijk eens voorgenomen en het lukt aardig om nu eens op vrijdag niet zoveel in huis te doen en ook eens rust te nemen. Vannacht was een supernacht, Isabella heeft geslapen van 22.15 uur tot 05.00 uur!! Ik wist niet wat ik meemaakte!

Ja, gezellig als je weer wat vaker mailt, maar snap het wel hoor, best druk met 2 kids.

Liefs,
Angel

Hoi Kirsten,

Ja, was ook weer eens een keer hier.
Zit vaker op Hyves en in m'n mailbox.

Fijn dat het goed gaat met Lotta en met jou naar omstandigheden. Fijn dat je weer wat meer naar beneden kan en oefeningen kan doen voor je bekken.
Doe inderdaad maar lekker rustig aan. Tot wanneer is Wouter thuis?

Ik heb vandaag ook een heerlijk rustig dagje, M. naar het KDV en ik heb me eindelijk eens voorgenomen en het lukt aardig om nu eens op vrijdag niet zoveel in huis te doen en ook eens rust te nemen. Vannacht was een supernacht, Isabella heeft geslapen van 22.15 uur tot 05.00 uur!! Ik wist niet wat ik meemaakte!

Ja, gezellig als je weer wat vaker mailt, maar snap het wel hoor, best druk met 2 kids.

Liefs,
Angel

Het open houden van haar neusje is best nog lastig. Hij slaat toch elke keer weer dicht bij heel erg huilen, zo zielig. We moeten fysiologisch zoutoplossing op een wattenstaafje doen en daar haar neusje mee schoonmaken. Als ze wat ouder is en verkouden zou worden, moeten we haar neusje "doorblazen" met onze eigen mond. Ik keek die arts echt aan alsof ik water zag branden, maar hij meende het serieus. Hij had het bij zijn eigen kinderen ook vaak gedaan, zei hij.

Hoe is het verder bij jullie? Heb je het voedingsvraagstuk opgelost, Peet? En Bloem, doet Isra het nog steeds zo goed?

Lotta doet het verder prima. Ik bied nu 2 borsten aan bij de voeding, maar meestal komt er dan weer wat terug of ze valt na de eerste in een diepe slaap en komt dan na drie kwartier alsnog voor de tweede... Vooral 's nachts is dat vervelend. De tijd tussen de avond- en nachtvoeding is prima: gisteren om kwart voor 10 voor het laatst gevoed en toen rond half 3 geloof ik weer. Maar daarna wordt het wat klungelen door die tweede borst. Nou ja, een kwestie van oefenen en groter groeien.
Nu zit er drie uur tussen en ze is langzaam wakker aan het worden. De laatste voeding heeft ze dan ook goed gepakt, dus dat is best knap vind ik.

Hoe gaat het bij jullie met je gewicht? Ik moet nu nog 7,5 kilo kwijt en zie er al best goed uit, al zeg ik het zelf. Ik kan mijn kleren nog lang niet aan hoor, maar als ik in de ruit kijk (we hebben alleen een passpiegel op zolder en aangezien ik maar 2 keer trap op en af mag, ga ik daar niet naar toe en moet ik het met de woonkamerruit doen ;-)). Volgens mij was ik in totaal 17 kilo aangekomen (gokje).   Na Mikke ging het een stuk langzamer volgens mij met het op gewicht komen.

Liefs, K

Hi!

Balen hoor van dr neusje. Haha, ik zou ook denken dat de arts een grapje maakte. beetje raar idee, maar als t werkt- blaas maar raak;)

Ik geef nu ook 2 borsten per keer. op een gegeven moment had ik t gevoel dat ze niet voldoende meer had. Het gaat nu prima. snacht slaapt ze van ongeveer 9 tot 3. dus ip maakt ze een volle nacht, maar de voeding van 12 uur wil ze niet. als ze die wel neemt, zo af en toe, slaapt ze tot 6 uur dus das lekker. van 6 tot 9 smorgens is niet zo'n succes, dan ligt ze meestal bij mij in bed.

Hoe gaat t met jullie meiden overdag dan? hier goed, muv vandaag, ze drinkt, poept en slaapt;) sinds zaterdag is ze meer wakker, en is dan heel vrolijk. en sinds zondag lacht ze naar ons!! hieronder een foto, maar ze kan t nog veel beter hoor, haha.

en mn gewicht, ik draag nu broeken, 2 mtn groter dan voorheen, maar ik moet nog kilo of 6. was 15 aangekomen. voel me er prima bij moet ik zeggen, buik wordt steeds minder, zit vooral in mn billen en bovenbenen, vandaar die grotere broeken. maar mn tijd komt wel weer denk ik dan zo. je voelt je al snel 'slank na zo'n zwangerschap, vind je niet:p

liefs

Terug
Bovenaan