Woensdg 9 september echo....zo zenuwachtig!

Morgen is het eindelijk zover, helaas pas eind de middag de echo....zie er echt tegenop, ook al zijn er tekenen genoeg van een zwangerschap, misselijk en moe, maar vindt het gewoon super spannend en eng, of alles wel goed is en zo...

Sorry moet dit echt even van me afschrijven, tranen rollen ook vanzelf vandaag....m'n kleine mannetje nog erg gevallen op z'n hoofd, ging gelijk overgeven, echt een mega bult op z'n hoofd, toch maar de huisarts gebeld, vannacht elke 2 uur wakker maken....ben toch wakker, kan de laatste nachten niet slapen, ook al ben ik megamoe!

Ik hoop dat het snel morgenmiddag is!
Morgenochtend maar wat afleiding zoeken denk ik...

Zo hart gelucht, ga maar eens glaasje warme melk drinken en dan "proberen" te slapen...

Liefs Rieke

Heel veel succes morgen!!! Ja, zo'n laatste dag wachten kan ook enorm lang duren. Ik was vandaag zowat een uur te vroeg op de afspraak en had het geluk dat ik ook meteen aan de beurt was. De verloskundige was er ook al dus dat was super. Anders was het ook nagelbijten geweest. De nachten ervoor ook weinig geslapen. Het houd je toch bezig. Nou we gaan ervan uit dat je morgenavond ook een mooi bericht hebt!! Sterkte nog met je zoontje vannacht!

Groetjes!

succes voor straks, bij mijn eerste echo dacht ik ook van , wat als ze nou niks vinden? vaak maak je je druk om niks, maar volgens mij heeft iedereen dat, zelfs bij mijn tweede echo was ik zenuwachtig.

groetjes daisy
10w+5d

He Meis
Succes vanmiddag enne idd genieten! Het is zo'n mooie ervaring. Het komt helemaal goed!
Ik was ook zenuwachtig. Je zult merken dat er wat van je schouders afvalt. ;-)
Laat je weten wat je ervan vondt?
Lieve groet,
Mieka

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes....
Zit zowat weer te janken achter dit ding...haha.

Vannacht in het ziekenhuis gezeten met ons kleine mannetje, waarschijnlijk toch lichte hersenschudding van het vallen, ging vanaf 22:00 uur steeds huilen en was niet helemaal aanwezig zeg maar, kw voor 11 zetpil gegeven, want hij wilde eigenlijk wel slapen, maar toen ging hij weer overgeven....
Erg geschrokken toen, dus de hap gebeld.
Die vertrouwde het ook niet zo, dus toch maar naar de kinderarts, dus daar zaten we vannacht.
Beetje twijfelgeval, maar ze wilde toch dat we nachtje bleven. Bed klaar gemaakt, ging papa weg om half 3, is tie mega gaan huilen, kreeg 'm niet getroost, echt zo lastig.

Toen toch maar besloten om hem dan 's nachts zelf thuis te wekken, dus 3 uur vannacht lagen we thuis weer op bed.....dus nu beetje uitgeteld!
Gelukkig gaat hij nu weer beetje spelen, zometeen samen nog maar dutje doen.
En dan op naar het ziekenhuis!
Nogmaals bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Fijn dat we zo met elkaar kunnen meeleven!

Liefs Arieke

Heel veel succes! Je bent al moe van de zwangerschap en dan ook nog een slecht nachtje erbij... Als je vanmiddag dan goed bericht krijgt kan je dag waarschijnlijk toch niet meer stuk.
Groetjes en hou ons op de hoogte!
Dabanne!

Terug
Bovenaan