Morgen is het eindelijk zover, helaas pas eind de middag de echo....zie er echt tegenop, ook al zijn er tekenen genoeg van een zwangerschap, misselijk en moe, maar vindt het gewoon super spannend en eng, of alles wel goed is en zo...
Sorry moet dit echt even van me afschrijven, tranen rollen ook vanzelf vandaag....m'n kleine mannetje nog erg gevallen op z'n hoofd, ging gelijk overgeven, echt een mega bult op z'n hoofd, toch maar de huisarts gebeld, vannacht elke 2 uur wakker maken....ben toch wakker, kan de laatste nachten niet slapen, ook al ben ik megamoe!
Ik hoop dat het snel morgenmiddag is!
Morgenochtend maar wat afleiding zoeken denk ik...
Zo hart gelucht, ga maar eens glaasje warme melk drinken en dan "proberen" te slapen...
Liefs Rieke
Sorry moet dit echt even van me afschrijven, tranen rollen ook vanzelf vandaag....m'n kleine mannetje nog erg gevallen op z'n hoofd, ging gelijk overgeven, echt een mega bult op z'n hoofd, toch maar de huisarts gebeld, vannacht elke 2 uur wakker maken....ben toch wakker, kan de laatste nachten niet slapen, ook al ben ik megamoe!
Ik hoop dat het snel morgenmiddag is!
Morgenochtend maar wat afleiding zoeken denk ik...
Zo hart gelucht, ga maar eens glaasje warme melk drinken en dan "proberen" te slapen...
Liefs Rieke