Woensdg 9 september echo....zo zenuwachtig!

Ik had ook vandaag mijn 2e echo al, helaas konden ze mij nog geen bevestiging geven. Er zit wel een vruchtje, maar was nog geen hartactie te zien. Nu weer een week wachten en krijgen we volgende week definitief te zien of het goed is, of toch niet.. Was echt een tegenvaller, zit ook steeds te huilen, maar ja, wat kan je anders doen dan wachten?

Liefs,
Ro

Hoi Ro,

Wat erg voor je zeg....even geen woorden voor!
Hoe ver ben je in je zwangerschap?

Erg tegenstrijdig natuurlijk, maar mijn echo was helemaal goed. Mijn eigen berekening klopte precies en ik ben nu 10 wkn + 1 dag. 6 of 8 april uitgerekend, was nog niet zo duidelijk, ga maar uit van de 8ste....
Was echt zo bijzonder om te zien...
Ben helemaal opgelucht, zoonlief knapt ook weer beetje op, net nog wat soep gegeten, dus ik hoop op een goede nachtrust....haha!!!
Ben super blij! Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal zo goed is!

Ro, jij heel veel sterkte, ik hoop echt voor je dat je over een week ook het hartje zult zien!

Lieve groeten,
Rieke

Hoi Rieke,

Fijn dat de echo goed was! Gefeliciteerd!!
Ik ben vandaag ook 10 weken en 1 dag :)
Tegen mij is gezegd dat ik op 6 april ben uitgerekend.

@ Ro; Heel veel sterkte in deze onzekere tijd. Ik hoop dat alles goed komt!

Liefs Sonja

Hoi Rieke,

Wat fijn voor jullie! Je gunt het iedereen toch, dus ik kan gewoon blij zijn voor anderen. Ben niet fit, spookt van alles door mijn hoofd, heb zo'n gevoel dat het niet goed is, maar hoop zo dat ik het mis heb. Heb al een hele medische geschiedenis met zwangerschappen, waarvan de laatste keer eindigde in een curretage, waar ik niet zo lekker uitkwam, vandaar toch ook de angst om dat weer te moeten ondergaan! Maar ja, ik wil ook niet steeds zo negatief zijn, maar valt gewoon niet mee. Lief jullie reacties!!

Liefs,
Ro
6wkn, 3 dgn

Terug
Bovenaan