woest........

Ik ben woest en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Aangezien ik in het zuiden van het land woon, staan deze dagen in het teken van carnaval. Voor mij helaas niet dit jaar, maar manlief en 2 kids gaan wel carnaval vieren.
Gistermiddag zijn ze samen naar het kindercarnaval geweest en rond het avondeten kwamen ze thuis. Ze hadden echt een hele leuke en gezellige middag gehad en manlief had ook heel veel foto's gemaakt. Ik op de camera kijken en ik kon maar 4 foto's vinden. Nee, hij had er echt veel meer gemaakt......Wat blijkt, alles wat op de camera stond, is verwijderd... En dat betekent dat alle foto's van de bevalling en de eerste week van Pim weg zijn!!!!!!! Ook de foto's van de verjaardag van mijn oudste en mijn buikfoto's zijn weg!!!!!!! Ik helemaal over de zeik en wat zegt hij: Doe nou eens rustig, want ik kan er toch ook niks aan doen!!!

Ik heb hem de hele avond genegeerd en vanochtend dacht hij dat alles weer koek en ei was, want tenslotte is het toch niet zijn schuld!!! En ik, ik kan hem wel zijn nek omdraaien.......
 
Wat een drama! Ik breek even in vanaf het maart forum.
Laat je man even naar een professionele foto winkel gaan met het kaartje. Er bestaat namelijk een programma om de foto's toch terug te halen.
Waarschijnlijk kan je ze nog wel terug krijgen.niet te veel zelf aan klooien maar meteen naar een winkel.mijn man heeft zelf ook een xtje getest hoe dat werkte en iets speciaals gedownload en kreeg zijn foto's terug.
Meteen erna op der laptop zetten en backuppen!
Ik hoop dat het werkt!

Succes!

Dat is echt het ergste wat er is..je foto's kwijt zijn! Mijn grootste angst eigenlijk....probeer er een gewoonte van te maken wanneer je foto's maakt, ze diezelfde dag nog op de pc te zetten en liefst een extra backup.... Zo hoef je niet bang te zijn! Wij zijn er heel secuur in...e ligt zelfs een backup bij mijn ouders..

Ik hoop echt dat je ze terug krijgt. Sterkte!
liefs marit
 
ik heb het ook wel eens gehad bleek dat er een paar foto's op de camera stonden en de rest op het kaartje was automatische overgeschakeld ik zou proberen om te kijken op de computer of er iets op het kaartje staat en anders naar een fotowinkel want ik heb een keer van mijn vader begrepen dat hij de foto's niet terug kon vinden en hun daar wel
 
Bedankt voor de tip om naar de fotograaf te gaan! Dat ga ik zeker doen, hopelijk lukt het hun wel. En wat heb ik hiervan geleerd, vaker een backup maken:(
 
Ik hoop zo voor je dat het lukt!

Die lessen die je ervan leert zijn "leuk".......maar liever op een ander moment denk ik :( de geboorte van je zoon kan je niet over doen...en die foto's zijn zoveel waard! Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan