woest........

Verschrikkelijk! Zo ben ik dus eens foto's op de computer kwijt geraakt... ook van de kraamweek.. nee erger de eerste 4 maanden!
Gelukkig had ik nog een aantal foto's in mijn outbox van hotmail staan en had de familie nog veel... kon ik toch een boek maken. maar ik baalde ook!

Tja... je man kan er niks aan doen probeer hem er dus ook niet voor te straffen. reageer je ergens anders opaf. maar dat je nu heftiger reageert is heel normaal lijkt me.
 
Foto's blijven meestal op de kaart staan ook al heb je ze gewist. Op google kun je allerlei programma's vinden om ze terug te halen. Je kunt zoeken op 'verwijderde foto's terughalen'.

Ik heb dit ook gehad na de geboorte van de tweeling van mijn broer en was toen flink boos op mijzelf. Dat is alweer een tijdje geleden en ik weet niet meer welk programma we gebruikt hebben, maar het is gelukt.

Ook kan het zijn dat er een nieuwe map is aangemaakt op de kaart en dat jdie alleen zichtbaar hebt. Dat zou je kunnen zien als je het betreffende station op jouw pc in 'Deze computer' opent.

Natuurlijk kun je voor de zekerheid naar een professional gaan. Ik zou dan zelf eerder naar een computerzaak gaan (eentje die ook repareert). Wellicht dat die net wat meer expertise en programma's hebben om de foto's te vinden.

Succes gewenst!

Groetjes,
Gerda

 
Voor Bloempje27:

Je zou ook voor foto's op de pc een bestandje kunnen zoeken op google op dezelfde manier of naar een computerzaak kunnen gaan, als je nog dezelfde pc hebt en deze niet geformateerd is. Dan kun je zoeken op het begin van de bestanden (bijv p1xxxx of dcs1xxxx), als je die nog weet. Wie weet vind je nog iets terug. Dat zou erg leuk zijn : ).
 
Terug
Bovenaan