Wonder!!!!!!!!!!

Hallo lieve meiden,

Ik heb zolang gedacht over een passende titel en dit heb ik bedacht. Ik voel me zo onwerkelijk want: vanmorgen POSITIEF getest!!!
Weet niet wat ik moet voelen, voel me blij maar ook erg onzeker. Kan ik nu gaan genieten of moet ik me er meer op richten dat het weer mis kan gaan....Het voelt weer zo anders dan ik verwacht had!! Natuurlijk ben ik super blij...maar nog 2 a 3 weken en dan krijgen we de 1e echo....als dan het hartje klopt!!!!!!!!!
Mijn vriend sliep nog half vanochtend toen ik hem vertelde dat hij papa wordt!! Hij baalde een beetje dat we niet samen hadden getest maar ik kon niet meer wachten, ook heeft hij zoiets van: "sorry hoor, maar ik moet het eerst zien...." Maar het streepje staat er toch echt!! Vanavond nog een test kopen en dan het weekend nogmaals testen voor een nog vettere streep!!
Tja, het afscheid heeft dus wel gehopen! hahaha.
Ik hou jullie op de hoogte meiden!! Wonderen bestaan!!

Liefs Ineke

YESYESYES!!!!!!!!
Geweldig! Hardstikke gefeliciteerd! Wat geweldig om te horen. Goh dat dat afstand nemen van het forum zo snel werkt zeg....
Ga vooral maar lekker genieten! Je zorgen maken en wachten of het mis gaat helpt niemand.
Doe het lekker rustig aan de komende maanden, zorg goed voor jezelf, wees voorzichtig met je werk, geef bijtijds aan als de onregelmatigheid opbreekt en wees vooral heeel blij!
We wachten allemaal met smart op de eerste hartklopjes!

Heel veel liefs!

Hoi Ineke,

Gefeliciteerd!!! Ik lees altijd graag het hele forum af en kwam ook je afscheid tegen, ik moet wel zeggen dat m,e dat heel veel deed maar het me ook wel een beetje kon voorstellen en dan nu dit geweldige nieuws!. Ik ben zo ongelofelijk blij voor jullie dat er eindelijk een  streep te zien is!

Ga maar lekker genieten, leef bij het feest van vandaag, morgen zie je wel weer verder!

Veel groetjes en zw.schapshormonen

Odette

Hoi,

Tja, hoe raar kan het gaan he? Ik zou anders uitgeteld zijn deze maand (nu ongeveer!). Afgelopen vrijdag dus bij de huisarts geweest en het gaf me wat rust te weten dat ze zouden gaan kijken of er misschien iets niet in orde zou zijn. Heb zelfs nog een uitstrijkje gehad! (kan geen kwaad gelukkig!). Toen dus besloten het de volgende ronde anders te gaan doen. Mijn temp bleef maar hoog maar ik had wel af en toe ongi-pijn, verder eigenlijk geen klachten. Mijn cyclus varieerde van 28-34 dagen en vandaag was dag 36 dus was ik officeel over tijd. Aan mijn temperatuurgrafiek kon ik duidelijk zien dat na dag 15 mijn temp was gestegen, op dag 23 nog een kleine stijging (innesteling?) en daarna weer aardig stabiel en hoog (rond 37,1). Ook vanochtend nog 37,0 dus getest!!!
Hoop eigenlijk dat ik nu wat misselijk ga worden, ik kan merken dat er van alles gebeurd in mijn lichaam. Toch voelt het wel goed ofzo. Als alles goed gaat ben ik 25 september uitgerekend.
We gaan eind mei nog lekker op vakantie, prima gepland dus!!
Nu, meiden ik hou jullie op de hoogte en moed houden he! Wonderen bestaan!!!

Ineke

Hoi Ineke,

Gefeliciteerd meid! Dat is nog eens leuk nieuws. Probeer ook lekker te gaan genieten van dat kleine wondertje in je buik.
Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

GEFELICITEERD!!!!!!!

WOW!heerlijk he om dat weer een keer op te kunnen schrijven!

meid deze keer gaat het gewoon goed!!!

ik snap dat het moeilijk is en dat je jezelf wil beschermen, maar....je bent zwanger!!!!!

liefs leetje 1981

hoi hoi

nou dat is mooi nieuws!!!!!!

ik hoop dat je ervan kan genieten en dat je strakjes een mooie echo heb....

dat het spannend is dat kan ik me voorstellen....maar probeer er van te genieten........en leef naar dat moment toe......

heel veel liefs tobi

Dat is nog eens goed nieuws!! Ineke, van harte hoor!!! Geniet er maar lekker van!!

Ik ken het dubbele gevoel maar al te goed, maar heb wel geleerd dat dit kindje er ook gewoon recht op heeft dat zijn of haar pap en mam vanaf het allereerste moment superblij met hem of haar zijn! Ik had hetzelfde gevoel als jij hebt, maar Sisi zei: als je nu op je hoede blijft en je niet helemaal over durft te geven aan het blije gevoel, ben je   echt niet minder verdrietig als het mis zou gaan. Dat verdriet komt dan toch in volle  glorie, hoeveel reserve je nu ook in zou bouwen.  

DUS: GENIET MAAR LEKKER VAN DIT PRACHTIGE WONDERTJE!!  

Groetjes, harma

Terug
Bovenaan