Wonder!!!!!!!!!!

Woooowww Ineke,

Yes, Yes, Yes!!!!!

Gefeliciteerd meid! Het is je van harte gegunt. Kei leuk voor jullie. Alles zal nu vast goed gaan. Probeer toch al wel te genieten van alles.
Jippie!!!

Dikke knuffel Natasja

Bedankt lieve meiden, ik zal jullie laten weten hoe de 1e echo geweest is hoor. Ga morgen een afspraak maken. Vandaag 5 weken en 5 dagen. Wat vage klachtejes verder voel ik me prima, hmmm. toch wel wat humeurig en moe maar ben ook erg gespannen over of het nu inderdaad gaat gebeuren!!
Hoop gauw echt te kunnen gaan genieten. Er kunnen nog meiden bij hoor op het sepbember forum!! En anders wordt oktober aangemaakt.

Liefs Ineke

Hi Lieve Ineke,

Nu had ik lang niet gelezen/geschreven op het forum maar hier moet ik even op reageren. Van harte meid!!!!!! Ik gun het je zo  ontzettend dat het goed gaat deze keer. Probeer er een beetje van te genieten, ik hoop dat je snel terecht kunt voor de echo. Ik hou het in de gaten hoor.

Hier gaat alles goed, nog wel wat spannende momenten gehad met bloedverlies en een ziekenhuisopname van 3 dagen tussendoor. Maar de kleine maakt het goed, ik ben inmiddels ruim 38 weken en hoop binnenkort mijn kleintje in mijn armen te sluiten.  Zo zie je de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Liefs,
Daantje

He,

Super zeg. Ik vandaag 6 weken en 5 dagen...het gaat nog steeds goed. Niet misselijk, niet extreem moe. Wel last van mijn darmen!! En zeurderig pijn onderin mijn buik, waarschijnlijk mijn baarmoeder die groeit.. Donderdag mogen we komen voor echo. zo spannend!! kan nu nog niet echt genieten merk ik hoor, eerst zekerheid willen hebben.
heb wel een dagboek aangekmaakt. Als je het leuk vind mag je komen kijken en reageren:
ineke.kindjeopkomst.nl

Wens je alvast een voorspoedige bevalling!! met natuurlijk een geweldige baby!!

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan