A ANONYMOUS_USERNAME dec 3, 2010 #10 wat apart. en wat een geluk dan als nog. op naar 21 december voor dan nog een bezoek. neem aan nog weer een echo? spannende tijd. groetjes
wat apart. en wat een geluk dan als nog. op naar 21 december voor dan nog een bezoek. neem aan nog weer een echo? spannende tijd. groetjes
M mamaeilish dec 3, 2010 #11 Jekes dat is pas onverwachts geweldig nieuws. Ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan en op naar de 21ste. liefs,
Jekes dat is pas onverwachts geweldig nieuws. Ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan en op naar de 21ste. liefs,
A ANONYMOUS_USERNAME dec 3, 2010 #12 Waahhhh wat geweldig zeg!!!! In de wolken en uitschreeuwen over de daken
A ANONYMOUS_USERNAME dec 3, 2010 #13 Wow, wat een bijzonder bericht! En wat fijn voor je! Ik duim ook mee!
A ANONYMOUS_USERNAME dec 4, 2010 #14 Yeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh wat zijn dit soort berichten super om te lezen Felli kanjer!!
A ANONYMOUS_USERNAME dec 5, 2010 #15 wat een goede nieuws zeg! en heel verrassend geweest voor jullie!!! super gefeliciteerd meid!!
A ANONYMOUS_USERNAME dec 6, 2010 #16 Hartstikke bedankt allemaal! Afgelopen weekend aan mijn schoouders verteld, ze vonden het een super sinterklaascadeau!
Hartstikke bedankt allemaal! Afgelopen weekend aan mijn schoouders verteld, ze vonden het een super sinterklaascadeau!