wondernetje in da house!!

A

Anoniem

Guest
Hee allemaal

Ik dacht, ik zal toch ook maar weer eens even iets schrijven.
Ik ben nu een week of twee vrijwel niet hier geweest en ben dus ook niet meer helemaal op de hoogte. Bij deze dus aan alle zwangere meiden:

Mijn mannetje is nog steeds aan het herstellen van zijn operatie, maar gaat de goede kant op. De volgende ronde gaan we er dus gewoon weer voor. Voor deze maand heb ik bijzonder weinig hoop, maar goed, je weet het nooit he?? haha

Ik zal nu zo af en toe toch wel weer een beetje rondkijken hier. Is toch altijd wel erg leuk. En ronde 11 is dan misschien wel onze ronde............

Dikke kus Annet

HEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Ik miste je al!! Je was vast en zeker je mannetje aan het verzorgen en vertroetelen!! Moet je doen hoor!! Want als je straks zwanger bent en kokhalzend boven de wc hangt, lacht hij je dan mischien niet uit, zoals dat hier gebeurd!!

Dit zal wel een beetje een saaie ronde voor je worden, maar je weet inderdaad maar nooit!! In ieder geval draai ik mn duimen toch blauw voor je!!

liefs janine

He annet,

Gezellig dat je er weer ff was.
Tja zelfs als je niet mag is het toch gezellig om even rond te hangen hier he!!!

Ik hoop dat de volgende ronde jullie ronde wordt.
11 is het gekkengetal he dus ik duim voor jullie!!

Liefs Bibbi

Yo yo  Annet,
Leuk dat je er weer even bent.
Kan je weer gewoon lekker tegen je mannetje aankruipen zonder dat er ongelukken gebeuren??

Groetjes!

TeHa

Hela Annet, duurt wel lang he als je een ronde overslaat, zei ik twee weken geleden nog, kop op, wellicht doet het je goed, ben ik nu zelf ook de pineut. Moet ook een ronde overslaan, balen zeg. Op dit moment voel ik mijn ovulatiepijn nog erger dan ooit... of verbeeld ik mij dat, haha?!?
Nou zorg goed voor je man en volgende ronde ben jij aan de beurt hoor!

Liefs

Hoi meiden

Nou, met mijn mannetje gaat het eigenlijk best wel heel goed. Hij weet alleen nog niet zo goed wat hij met zijn nieuwe **** moet doen. Haha hij heeft er nog geen lekker gevoel bij, dus is een klein beetje sikkeneurig. Maar dat gaat vast ook wel weer over toch??

Ik mag in ieder geval weer lekker tegen hem aankruipen ja. Dat scheelt wel hoor, ik kan weer klef doen.
En inderdaad duurt het erg lang als je een ronde over moet slaan. Deze weken waren toch al vrij saai omdat we steeds alleen thuis waren. Is natuurlijk erg fijn zo samen, maar de tijd gaat wel erg langzaam.
Zeg Toulouse, waarom ben jij nu de pineut?? Vertel vertel..........

Maar ach.....ik kan hier toch nooit wegblijven. Ben veel te nieuwsgierig hoe het met julllie gaat. Ik kom dus toch steeds even kijken. En ik merk dat ik er toch ook wel weer graag over praat (nu dat ik niet meer alleen aan mijn mannetje hoef te denken...)
Dus mij krijgen ze hier mooi niet weg!!!

Dikke kus Annet

Hoi Annet, ben de pineut omdat ik vanmiddag naar het ziekenhuis moet om een stukje van mijn baarmoederhals weg te laten halen ivm met mogelijk risico op baarmoedhalskanker (lees maar even bij dat topic...). En precies nu voel ik mijn ei aankomen maar klussen zit er dus eventjes niet in. Balen!
Zo zie je maar weer dat nog niet zwanger zijn een voordeel (reden?) heeft, kon nl niet behandeld worden als dat wel zo zou zijn.
Heb jij deze ronde wel geteld? Haha theoretisch bestaat de kans natuurlijk dat de zaadjes heeeeel lang leven en toch nog mijn ei bereiken (droom lekker door...) en dan is dit toch een ronde. Ohhhhh

Liefs

Ik zeg het nog maar een keer:
Gezond zaad kan 8 dagen in de baarmoeder overleven.
Ja je leest het goed.... 8 dagen!!

Terug
Bovenaan