wondernetje in da house!!

Hoi meiden

Jeetje Toulouse wat vervelend allemaal zeg!. Moet het nog even gaan lezen maar wilde toch al even reageren. Wel eng allemaal zeker. Maar we gaan er natuurlijk wel van uiut dat alles gewoon ok is toch??  Ik wens je iig heeeeeeeeeel veel sterkte.

Enne Teha: Ik hoop dat je gelijk hebt want dan heb ik denk ik misschien toch een klein kansje. Eigenlijk heb ik de laatste dagen een beetje het idee dat er niks aan de hand is. Geen idee hoe ik erbij kom, maar ik heb ineens een beetje zelfvertrouwen terug. Voelt wel goed eigenlijk.

Even een raar praatje dan.......
Mannetje en ik gaan vanavond wederom proberen om te vrijen. Tot nu toe was dit allemaal niet zo'n succes, maar van de dokter mag het echt (hebben hem vandaag gesproken) dus we gaan er toch maar weer voor. Zou erg leuk zijn als het lukt want zijn zelfvertrouwen begint een beetje te verdwijnen........

Ik zou zeggen duim daar maar voor. Voor donderdag (nod denk ik) heb ik dat vrees ik toch niet nodig.....

Dikke knuffel Annet

Nou ik dacht ik zal het antwoord ook gelijk maar plaatsen......
Het is dus weer niet gelukt

We moeten vrees ik toch echt nog een weekje ofzo wachten.
Maar je zal het dus altijd zien.......over een week moet ik ongesteld worden!!!!!!!!!!
Des te meer reden om te hopen dat wij een WONDER hebben verricht. Dan kunnen we in ieder geval weer vrijen!!!!  haha
Nou ja, geduld is een schone zaak.....

Tot morgen maar weer!!
Liefs Annet

Hee Wondernetje,

Ik ben nog een beetje nieuw hier,en ik las toevallig jou topicje.
Nu was ik effe een beetje nieuwsgierig geworden wat voor operatie je man heeft gehad?

Groetjes van Roos,6e ronde,2e kindje

Hoi hoi

Is geen rare vraag ofzo hoor. Ik praat er hier over, dus lijkt het me geen probleem om het je even uit te leggen. Mijn man is 2 weken geleden besneden. Hij is op een maandag geopereerd en ik had denk ik op woensdag of donderdag mijn ei. Ik denk dus dat ik niet zwanger ben, maar ben toch een beetje nieusgierig. Zou wel een giller zijn....

En dan weer even over mijn liefdesleven:
Hihi het lukt dus nog steeds niet. Hij is nog steeds te gezwollen om echt te vrijen, maar op een andere manier komt er ook niets van terecht. We zijn dus nu al twee weken sex-loos. En beginnen echt een beetje zelfmedelijden te krijgen. Maar goed, we blijven proberen en zien wel wanneer het weer wel lukt....

Dikke kus Annet

Hoi Wondernetje,
Bedankt voor je antwoord,fijn dat ik effe op de hoogte ben,hihihi!
Je zei dat hij op maandag geopereerd is,maar als jullie daarvóór al sex hebben gehad,dan is de kans er nog wel dat je zwanger kan zijn hoor!
Heel spannend in ieder geval!

Ik verwacht vanaf vandaag mijn NOD.Omdat mijn cyclus niet meer zo regelmatig is,weet ik niet precies wanneer ik het kan verwachten,in ieder geval tussen vandaag en zondag...Maar ik voel nog niets...
De langste cuclus die ik heb gehad sinds ik met de pil ben gestopt is 28 dagen,dus das wel fijn!

Groetjes!

Terug
Bovenaan