@wondernr2

Hey meid,

hoe was je 20 weken echo? weten jullie inmiddels ook wat het word?

Hier nu 8 weken zwanger.... de tijd gaat hard..... vorige week echo gehad en over 2 weken weer echo, alleen dan voor termijn bepaling.... Daarna vertellen we het aan familie en vrienden op de verjaardag van onze zoon!

Verder heb ik echt heel weinig energie, en het valt me momenteel dan ook vrij zwaar....
maar ben natuurlijk allang blij dat het dat is en niet het flauwvallen zoals bij mn vorige zwangerschap.

Ben benieuwd naar je echo... hoor van je!
 
hallo!

heb mn naam maar eens veranderd.. :D

Leuk dat je er aan gedacht hebt! De echo was super, alles ziet er heel goed uit gelukkig. Toch weer een opluchting! We hebben niet naar het geslacht gekeken. Ik was nu voor het eerst heel erg nieuwsgierig maar toch niet gekeken. We gaan voor de 3e verrassing..

Inmiddels zijn we alweer een week verder, jij zit dus alweer op 9 weken! die vermoeidheid heb ik ook heel erg last van gehad, vervelend. Maar probeer er zoveel mogelijk aan toe te geven.. nog maar een paar weekjes doorbijten als het goed is! Verder nog steeds geen kwaaltjes?

liefs
 
pfff wou dat et waar was.... voel me vreselijk de laatste dagen, net ook mail gestuurd naar VK, ze hebben maar 3 keer per week een uur telefonisch spreekuur en vind het dan weer geen spoed eisend om het andere nummer te bellen duz dan is mailen een goeie optie. nu even afwachten wat ze dr van zeggen. Ik ga er van uit dat het erbij hoort hoor, maar voel me zo naar en lusteloos, hoofdpijn en vreselijk misselijk dus even weten hoe mn bloedwaardes waren.

kortom even afwachten.
 
Terug
Bovenaan