Wonderolie

haha, op de weeen of darmen?

Begon gister eind van demiddag al te rommelen. moest wel erg vaak naar t toilet hoor das minder. maar wist ik van te voren dus geen gezeur.
gisteraaf ook maar lekker een wandeling gemaakt, schijnt goed te zijn...

Toch wel harde buiken om de 10 minuten maar niet echt pijnlijk.
Om half 6 vanmorgen wakker geworden en om 6 uur maar uit bed..veel harde buiken, of t echt weeen zijn weet ik niet, want kan ze ontzettend goed hebben...maargerommel genoeg, we wachtten t wel af. ik hou jullie voor zover ik kan op de hoogte.

hoop zo dat het doorzet, ik ben zo enorm benieuwd naar de kleine:)

Weten jullie al wat het wordt trouwens??

Nee, wij weten niet wat het is, jullie wel? Ik vind het heel spannend! Onze dochter beweert van het begin af aan dat het een meisje is. Zou het ergens wel leuk vinden als ze gelijk krijgt, maar dan puur omdat ze het dan goed had! Het maakt me echt niet uit, we hebben twee leuke namen dus het is allemaal prima! (vorige keer vonden we de meisjesnaam veel leuker dan de jongensnaam die we hadden...)

Als de pijn van je "harde buik" aanzwelt en weer afneemt, dan is het een echte wee. Als je onder de douche gaat zitten en de weeën nemen toe dan zijn het geen voorweeën (heb ik van woensdag op donderdag geleerd van de vk, ik had weeën en die namen af na het douchen). Ik ben benieuwd of het nu gaat doorzetten bij je: Hou me op de hoogte!!!

Liefs, K

Hi!

Ja wij 'weten' wel wat het wordt, maar eigenlijk vertrouwen we er niet op omdat het erg lastig te zien was. dus we wachtten wel af. in eerste instatie wouden we t niet weten, dus met 20 wk echo wisten we t niet. maar ivm meische reden werden er om de 2 wk een echo gemaakt en met 28 weken waren we te nieuwschierig...heb er geen spijt van helemaal omdat we beiden zoiets hebben van: we zien t wel. maar als t uitkomt is wel erg mooi want we vinden de meisjesnaam (het wordt dus ws een meisje) wel het mooist.

verder rommelt het hier nog beetje door, maar ze zijn niet allemaal pijnlijk. zo af en toe 1 die wat pittiger is, maar over t algemeen is t dan gewoon een harde buik. straks ff lekker douchen en wie weet vanaaf nog 'knuffelen' met mn ventje, en daarna weer eens afwachtten.
ben echt zooo nieuwschierig, maar eigenlijk wil ik t zwangerzijn ook nog niet missen. vind het wel heel bijzonder zo'n kleine in je buik:)

lfs

Daar heb ik dus ook moeite mee, het afscheid nemen van mijn buik. Woensdagmiddag overviel het me ineens en heb ik echt even liggen huilen op bed.

Wat grappig dat jullie hetzelfde hebben met de meisjesnaam als wij toen bij de eerste. Ik ben benieuwd of ze het nou goed hebben gezien op de echo!

Balen dat je wel wat gerommel hebt, maar dat het niet echt doorzet. En helemaal stom dat ze eerst wilde komen en nu maar op zich laat wachten, haha!

In sex heb ik echt helemaal geen zin! Ik heb het nog even geopperd van woensdag op donderdag, toen de weeën in sterkte af begonnen te nemen, maar gelukkig schatte mijn vriend het goed in en zei hij: Ik denk dat als jij eerlijk bent, je daar helemáál geen behoefte aan hebt! Wat een schat hè?
Ik hoop dat het bij jullie wel zoden aan de dijk zet!!!

Ik zal zo nog even op je andere berichtje reageren!

Lfs

haha, ja die hormonen ook. maar als we die buik missen dan hebben we een kleine in onze armen, dat scheelt!

Kan me voorstellen dat je niet zoveel zin meer hebt in sex. Ik heb het wel, maar t blijft vaak bij knuffelen en dat schiet niets op behalve dat t heerlijk is.
wil t eigenlijk ook niet forceren want daar vindt ik het te intiem voor...nou jah, t is er gister ook niet van gekomen haha. en t gerommen in mn buik is nu zogoed als weg...sjonge jonge, raar lichaam hoor tijdens de zwangerschap. maar goed, het zal niet héé'l lang meer duren, want t kindje moet er toch een keer uit;)

Bij jou nog enig teken van naderende bavalling inmiddels of blijft t nu rustig?(las net je andere berichtje)

lfs

Bij jou dus ook niks meer, pffff! Wat een stom gedoe hè?

Mijn vriend vraagt elk uur wel drie keer of ik nu ècht helemaal niks meer voel. GRRRRR! Nee, dan zou ik het toch wel melden???? Verder is ie inderdaad heel lief, hoor ;-)

Ga zo even een broodje eten! De baby heeft honger, hihi

Liefs, K

Terug
Bovenaan