woonsituatie

Hallo laatst werd er gevraagd hoe iedereen woonde etc en daar wil ik weer op in gaan
Hoe ziet jullie gezinssamenstelling eruit
Is het de eerst of zijn er ook al broertjes en of zusje en van welke leeftijd en hebben jullie ook huisdieren en wat voor ?
Ben gewoon nieuwgierig
Ik ben dus Monique ben 32 jaar en heb 3 kinderen
Nina van 5
Rien van bijna 4
En natuurlijk Meike van 4 maanden
Wij wonen buitenaf hebben veel ruimte en veel dieren
3 honden
3 paarden
2 pony,s
2 konijnen
veel geitjes met jongen
en dan nog een vogel en 3 goudvissen
En jullie ???????????????

Groetjes Monique

hoi hoi ik ben sylvia 16 en woon samen (getrouwd met patrick) in ankeven een vaag dorpje naast hilversum
Natas is nu 4 en halfe maand en is dus de eerste.
Wij   hebben helaas geen huisdieren (nog niet!!!)
MIschien dat het een hond word..en anders optie 2 een cavia

groetjes sylvia

Hoi Monique,

Ik ben Karin, nu 28 jaar sinds kort, getrouwd met Mischa (30) en Christian (4 maanden) is ons eerste kindje.
We hebben geen huisdieren (manlief houdt heeeeeel erg van katten, maar ik ben er allergisch voor...), maar misschien dat er een keer een hond bij komt.
Nu nog niet, we wonen op een 3 kamerapartement, 8 hoog in hartje Eindhoven en ik heb niet eens echt de ruimte om mijn was fatsoenlijk te drogen , de wasrekken moeten helaas in de woonkamer staan...

We zijn heel actief op zoek naar een nieuwe woning (ditmaal een echt huis, met tuin en ruimte!) omdat we moeten verhuizen naar Zuid-Limburg ivm mijn werk. Is een hoop gedoe, maar ik heb echt zin in wat meer ruimte!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (17 weken)

Hoi,

Ik ben Eveline, ben sindskort 25 jaar. Ik ben nu 1,5 jaar getrouwd met David (28 jaar). Esther is nu 5 maanden en is ons 1e kindje. Ik ben nu net zwanger van de tweede. Verder woont hier nog een bejaarde hond, hij is 14 en constant chagrijnig en bovendien doof en blind (staar). Het volgende huisdier komt dan ook pas als Esther oud genoeg is om er voor te zorgen, haha!

Groetjes,

Eveline

Hoi,

Ik heet dus ook Monique, zoals wel meerdere hier. Ik ben net 30 ( april ). En ben sinds 4.5 jaar getrouwd met Roeland. ( onze volgorde is niet volgens het boekje )
Ik heb 3 kids.
Jennifer is 7 (feb)
Sem is bijna 5 (juli)
TROUWEN
En Nick 14 wk (10mrt).
Verder hebben wij 2 katten.
Wij wonen vlakbij schiphol, in een eensgezinswoning  tegenover een school (lekker druk), maar wel makkelijk met de kids.

Groetjes,
Monique mv Nick (en Jennifer en Sem)

Hoi,

ik ben Ilona, 27 (13 februari) en ben sinds 13 januari mama van Laura. Ik woon samen met mijn man, hond, kat en dochter op een binnenvaartschip. Wij varen meestal in Duitsland, maar ik ben bij mijn ouders thuis in Huizen bevallen.

Verder niet zo veel bijzonders. O... ja Mattijs en ik zijn 5 jaar getrouwd en alweer 7 jaar samen.

Groetjes Ilona

Hoi,hoi,

Ik ben Sonja (27) en bijna 6 jaar getrouwd en alweer 12,5 jaar samen.
Sinds 6 januari mama van Evi.
Wonen in klein dorp vlak bij Zaltbommel (als je te hard rijd rij je er zo voorbij hihihi).
Hebben een vrijstaand huis (zelf gebouwd) en daarin wonen ook nog twee poezen en een vijver vol met vissen (joh) hihihi en twee schildpadden.

groetjes Sonja

Hoi,
Ik ben Dionne (niet de enige Dionne hier), ben al weer 12 jaar samen met mijn partner waarvan 4 jaar getrouwd. Ik ben 29, mijn oudste zoon Ivar is van oktober 2004 en mijn jongste zoon Bjarne is van februari 2007. Ik woon in een eengezinswoning in een Vinexwijk in de hoofdstad van Overijssel. Geen huisdieren, want daar zijn we geen van beide fan van.

Terug
Bovenaan