woonsituatie

hoi

ik ben riana, 30 jaar, getrouwd met remco
kennen elkaar al 13 jaar, en daarvan bijna 8 getrouwd
we hebben een dochter isabelle van 3
en een zoon jens van febr 2007
ook hebben we een hond, sheltie,
en een kat, maar die moet helaas weg ivm allergie
DUS ALS IEMAND INTERESSE HEEFT!!
we willen hem een goed thuis geven en geen asiel.

we wonen net onder utrecht in een klein dorpje
in een koop/tussenwoning

groetjes

Hoi,

Ik (suzanne 24 jaar) woon alleen met mijn zoon joshua van 4m 1w en 3dagen &  49 minuten (hihi makkelijk zo'n banner).

Verder heb ik twee vissen (geen naam vergeet ze dan steeds). Dat was het hihi niet veel bezonders dus. Oh ja, woon in een oud huis dus met veel spinnen en muggen hihihi

grt suuz mv Joshua 8-2-07

ik ben nu 10 maanden getrouwd en we hebben sinds 4,5 maanden een zoon.we hebben 2 honden,die ik al had toen ik mn man leerde kennen(die kreeg ze er dus bij).verder heb ik ook nog een konijn en 2 kipjes.wel illegaal want we wonen in een rijtjeshuurhuis in een woonwijk,en daar mag je geen kleinvee houden.
ik heb ook nog een pony maar die staat bij mn vader op de boerderij,die heeft nog meer pony's.en ik heb 2 verzorgpaarden,waarvan ik er nog eentje berijd.
kortom;ik ben gek op beesten hihi.
groetjes kari

Hoi meiden

Ik ben Rianne en ik ben 24 jaar, 3 jaar getrouwd met Marco die vandaag 24 is geworden en onze zoon Thijs van 4 maanden.
Wij wonen in een appartement op de eerste vedieping met een gigantische groot balkon en twee slaapkamers.
We hebben 3 poezen en een pony. Ook heb ik op vrijdag nog een verzorg pony die ik rijd.
Oh ja we wonen in nieuwerkerk aan den ijssel, vlakbij rotterdam en gouda.

Groetjes Rianne

hoi!
Ik ben 35 en twee jaar getrouwd met Peter. Nynke is ons eerste kindje. De tweede is in de maak!
We hebben twee honden en ontelbaar guppen en ook altijd veel muggen en spinnen (he Suuz zou het aan Meppel liggen???)
Ik zou ook heel graag een paard hebben, komt misschien nog eens, ik ben ook een echte dierengek!

groetjes,
Daphne

Ik ben Ruth, 31 jaar, getrouwd met Reinald (alweer 8 jaar), en mama van Tijmen (2,5 jaar) en Floor (bijna 4 maanden). We hebben geen huisdieren ivm de astma van mijn man, helaas.....

Hoi ik ben irene 35 jaar en getrouwd met wilbert. Moeder van Rachel aug 1998 en Danny 5 april 2007. Wij wonen op een huurboerderij in buiten oud gastel ( roosendaal) en hebben ook veel dieren.

3 pony's (2 fjorden en een shetje) en er staan nog 2 shetjes van iemand anders hier.
2 honden Labrador en border collie, 6 katten, 4 konijnen, 1 cavia en 7 kippen.
Verder werk ik als telemarketeer vanuit huis zo'n 16 uur per week en voor de rest hobby ik veel bij met jam maken, groenten telen, hondjes opvangen in vakanties e.d.

groetpjes irene

Hoi,
ik ben marike woon samen met johnny (nog steeds niet getrouwd wel in planning) we hebben een zoontje ian  van 5jaar en een dochter joany van 4 maandjes. Nu wonen we nog in driel (vlak bij arnhem) maar over 3 weekjes gaan we verhuizen na herveld.
Daar wonen we dan ook in een rijtjeshuurwoning maar gelukkig wel met meer ruimte en een leukere omgeving vinden wij.
Huisdieren hebben wij ook namelijk een konijntje belle en een cavia binkie! die zijn van mijn zoontje (als het hem zo uit komt......). Verder hebben we een hond gehad een dobbermann maar die moest helaas wegens omstandigheden weg. maar wie weet in de toekomst willen we wel weer graag een hond.

groetjes,
marike

Terug
Bovenaan