word gek van dat lange wachten

A

Anoniem

Guest
27oktober moest mijn nod zijn maar er kwam niks dus deed een test (da) en deze was licht positief 30oktober kreeg ik ineens licht bloed dit hield 2dagen aan maar werd wel wat donkerder.
daarna weer getest (da) weer licht posi paar dagen later gaf kruidvat test negatief aan.
vorige week vrijdag bij de ha weer licht posi dus volgens hun ben ik toch zwanger gister een intake gehad bij de vk maar nog geen echo deze krijg ik pas 28november ze zegt ga er maar gewoon vanuit dat je zwanger bent
maar ik word gek van dat wachten wil weten of ik t nu echt ben of niet geloof niks tot dat ik de echo heb gezien:p:p
wel heb ik klachten zoals ongi krampjes telkens veel plassen laatst moest ik midden in de nacht ineens overgeven...en voel me ook wel beetje zwanger maar toch word gek ervan

wie heeft dit ook gehad

liefs

Hoi  Patricia,

Balen he dat je zo lang moet wachten tot je zekerheid hebt...
Ben niet bekend met jou situatie, maar wilde je even een hart onder de riem steken dat je vol moet houden en vooral lekker moet genieten van het idee dat je straks 2 hummeltjes hebt om heel veel van te houden...

Succes meid enne... je mag altijd hier je hart luchten hoor!

Liefs Monica

Hoi patricia,

Kan me voorstellen dat je echt helemaal gek wordt van die onzekerheid.
Ik zou dat ook hebben.
Nou nog ff geduld meid en dan is die onzekerheid voorbij.
Tot die tijd, spui je hier alles maar lekker op het forum eruit. Dat lucht lekker op en wij zullen je steunen.

Liefs marielle

hee meissies

tnx voor jullie mega lieve berichten echt zoo lief
ja ik probeer een beetje te genieten maar ja toch afwachten haha en geduld is zeker niet mijn sterkste punt maar eerder mijn zwakste punt hihi

liefs

OOOOOOOOOh ik zou ook echt helemaal gek worden. kan je niet nog ff een test doen. Misschien is doe nu duidelijk aangezien je toch al even wat dagen verder bent nu.
Verder is het misschien een idee om te bedelen voor een eerdere echo inwendig kunnen ze het al heel snel zien. Verder afleiding zoeken en genieten ook al is dit heel moeilijk.

gr van Mariska

Hoi,
Ik zou het wel weten, gewoon nog een keer testen. Inmiddels zou je dan nu een week of 6 / 7 zwanger zijn, dan moet de test nu heel duidelijk zijn.
Succes!
Groetjes, Noor

Hey meid,

Pff dan heb je meer geluk dan ik.... heb 8 dec pas de echo.
Moet de  vk wel gelijk geven, je kan wel eerder zien of er een holte zit, maar in mijn geval is het  belangrijk  dat er ook een hartje te zien is. Als je net te vroeg kijkt en het hartje klopt nog niet dan maak je jezelf ook alleen maar gek.

Ach dat worden nog een hele lange 3 weken, dus ja ik snap je helemaal!!!

Succes met wachten.
Gr Wendy

hee wendy

haha ja dan heb ik idd nog iets meer geluk als jou maar ja jij hebt wel een dikke vette streep op je test toch??
echt heel vervelend he die onzekerheid word je soms gek van maar goed met een kleine om je heen gaat tijd wel sneller als bij de 1e zwangerschap

liefs

Terug
Bovenaan