word gek van dat lange wachten

Hoi Patricia,

Ik hoop echt dat dat lange wachten beloond wordt voor je met een mooie zwangerschap en een kloppend hartje op de echo de 28ste!!

Liefs,

Suus mama van Feline 25-02-08

Hoi Patricia,
Moeilijk he dat wachten!!!
Ik vind de dagen zooo lang duren!Terwijl ik toch erg druk ben, de oudsten om half 9 op school krijgen is de eerste uitdaging van de dag....terwijl je misselijk bent...enfin zal je een lang verhaal besparen
Ik denk ook dat ik zwanger ben, zoals ik al ´ns vertelde.
Maar dat dacht ik al zo ´n 3 dagen ´erna ´zeg maar,missleijk etc,  nou maar dan moet je dus ook enorm lang wachten eer je uberhaupt overtijd bent en kan testen....
Enfin, ben nu 2 dagen overtijd, geen ongi pijn, wel jeukende borsten en duizelig, af en toe misselijk.Ik wacht tot a.s woensdag, dan doe ik de test.Meteen een digitale Clear Blue, ben ik dik 1 week overtijd, moet dan duidelijk zijn....
Ik denk nu 4 wkn 2 dgn te zijn....dus voor mij ook nog iets te vroeg om te testen, terwijl ik bij vorige zwangerschappen nu al had getest...Maar ik denk dat het ook een beetje uit zelfbescherming is...wil geen teleurstelling...
Hoeveel weken ben jij de 28e, bij de eerste echo?Ik wil ook niet wachten tot de 12 weken echo, duurt zo lang, zal de vk wel bellen...
Hou nog effe vol, ik ken ´t....Ben nog nooit zo ongeduldig geweest!
Succes!
Groetjes Roos.

Hoi Roos,

Voor jou dus ook spannend, maar volgens mij zoals je het vertelt ben je ook zwanger!!! Leuk hoor, gefeliciteerd!!!

Hopelijk ook snel een positieve test in handen!! Geniet weer van deze byzondere tijd!

liefs,

Suus

Terug
Bovenaan