Word Gek Van Me Lijf...!!

Fijn dat je meteen kunt starten!

Hier is het spannender dan ooit! Heb een test waarschijnlijk donkerder dan gisteren, maar dat is zo minimaal dat mijn vriend en ik er beiden aan twijfelen.
Het kan nog een restje pregnyl zijn, maar aan de andere kant is de streep daar volgens mij al te donker voor. Zie mijn topic voor het hele verhaal :D

Heey meiden,

@ yosha ik ga deze keer met menopur spuiten... Vorige keer was het met puregon..ik hoop dat ik beter reageer nu op de menopur...

@daycey ik ga je topic zo lezen... :)

Hoi Brenie,

Wat vervelend en frustrerend is het voor jullie.
Zijn jullie al lang bezig om zwanger te worden? Hoeveelste kindje??

Wij zijn nu 1 jaar en 7 maanden bezig voor 1e kindje. Volgende maand weer een afspraak in het zkh met grote kans op een eileideroperatie..

Ze weten niet de oorzaak waarom de eileiders grotendeels dicht zitten. Onze leeftijden zij 26 en 30... Hoe oud zijn jullie?

Veel succes!!

Hoi hoi lovebabys,

Wij zijn 3 jaar bezig voor onze eerste kindje.
En ze hebben bij ons niks gevonden waardoor het niet lukt, alles is goed...maar het lukt niet... We hebben 7 IUi's gehad en nu IVF. Wij zijn nu onder tussen alweer 24 jaar, en 8 jaar bij mekaar.

Wat rot dat je eileiders dicht zitten, wat vervelend dat je waarschijnlijk een eileideroperatie moet, maar als het goed is zijn ze daarna wel goed doorgang baar...
En als je een operatie hebt gehad wat gaan ze dan doen??? Weet je dat al of niet ?

Succes en sterkte als je de operatie moet ondergaan,

Xxxx Brenie

3 jaar... Jeetje wat een lange tijd en een hoop verdriet en frustratie je al hebt ondergaan...

Ik zelf heb me nog niet echt verdiept in de operatie.. Meer zelfbescherming... Ik weet dat het eraan komt maar goed... Ik denk dat ze eerst gaan kijken en proberen om mn eileiders open te krijgen, zoniet dan zal het denk toch IVF worden want op de natuurlijke manier of iui heeft dan geen nut.. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Vrienden van ons kregen vorige week te horen dat ze door de pil heen zwanger zijn geworden. Ze zijn net een half jaartje samen, niet gepland maar ze denken wel dat het gewenst is...

Het is allemaal zo oneerlijk verdeeld..

Maarja wat kunnen we eraan veranderen... Ja positief blijven maar dat lukt mij deze maand eigelijk voor geen meter.... Heb jij daar ook wel eens last van?

Liefs

Ja positief blijven is heel moeilijk... Het het leven is oneerlijk...mijn zus en der vriend zijn wel dan al 10 jaar bij mekaar en 28 en 30... Maar daar was het in een keer raak... En ze moet volgende maand bevallen... Dus voor mijn kan ik niet positief blijven vooral omdat het Zoooo dicht bij is... En ik heb best klote tijden gehad..dat je het fff allemaal niet meer weet, maar het gaat met ups en downs. Maarja...we moeten het er maar mee doen...hoe rot en vervelend het ook is...

Ik hoop voor jou dat eileiders doorgang baar gemaakt kunnen worden. En dat alles dan goed komt!

Xxxx brenie

Terug
Bovenaan