Word ineens rustig hier

Ik heb ook geen hyves, maar ik had eigenlijk besloten om maar te stoppen met het forum. Heb het druk zat en ik kan mijn tijd eigenlijk wel beter besteden.

Veel plezier nog

enne ...heel afentoe kijk ik dus nog

Misschien zijn veel moeders weer aan't werk? Ik ben ook Hyves-loos dus kan inderdaad ook niet zeggen of het daaraan zou kunnen liggen...

Maar het was mij ook opgevallen dat het wat stiller is, jammer he?

X
Evje

haha, hier nog een hyves loos persoon...
ik denk ook dat het me minder is gaan interesseren. Op een bepaalt moment heb je niet meer zo veel te vragen, als alles goed gaat. Of niet meer zo veel om over te praten?
Ik lees wel mee, maar heb ook niet altijd de behoefte meer om te antwoorden...

liefs,

T

hier wel een persoon met hyves maar ook veslaafd aan een spelletje hahahahahahahaha

verder heb ik het idd druk met 3 kids warvan de oudste 2 beide 2x sporten in de week, ma-do-vrijdag.

werken nog niet, zit helaas in de ziektewet ivm mijn bloeddruk.

de tijd die ik heb besteed ik aan me zoon en daarna de was en opruimen enzo. Wel jammer, maar ik denk dat toen we nog zwnger waren we allemaal meer tijd hadden.

Inderdaad denk ik dat niemand van ons zich meer verveeld. Ik herinner me topics van aug/sept nog erg goed... hahaha... toen was iedereen het zo beu en sloeg de verveling lekker toe. Nu heeft iedereen haar handen vol en ik heb speciaal even een Hyves account aangemaakt voor deze club zodat ik wat foto's kan zien en plaatsen. Maar het is misschien niet echt handig nee om op 2 plaatsen te discussieren... wiens goede idee was dit eigenlijk? OEPS!!!

Anyway, ik heb vannacht een slechte nacht gehad, Diederik besloot om 4 uur dat hij geen zin meer had in slapen... gaap! Hij slaapt best wel goed vind ik, maar vannacht.... en ik merk dat slechte nachten er steeds harder in gaan hakken. Misschien heeft het ook met de winter te maken, maar na 4 maanden slecht slapen snak ik naar een week 10 uur per nacht kunnen maken. Maar dat zal voorlopig wel een utopie zijn...

x

Dat is even balen Blossom. Maar miss slaapt hij dan vannacht weer goed door.
Lars heeft voor het eerst doorgeslapen vannacht. We zijn er 1x uit geweest om 4:00 uur om een speentje te geven en daarna viel hij weer in slaap. Hij heeft vanaf 23:10 tot 6:10 geslapen en na de fles tot 9:15. Heeeeerlijk!!!!!! Nu hopen dat hij dit vaker gaat doen.

Terug
Bovenaan