Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel simpel, voor mij is het werkend bestaan weer begonnen,tijd die ik dan heb besteed ik aan andere dingen. Julia slaapt steeds beter door gisteren om 23.15 de laatste voeding en om 7.45 wakker en daarna haarfles. Heerlijk!!!
Ik ben ook weer aan het werk, dus ook veel minder tijd...
Maar ik probeer wel af en toe te kijken/schrijven.
Liefs Marit
ps Onze Julia slaapt sinds bijna 2 weken van half 9 tot 6!! Heerlijk, nu ik weer werk!! Ze is nu 3 1/2 maand, 2e kerstdag is ze 4 maanden. Leuk hoor, mag ze met kerst fruithapje!!!!!
hier ook een werkende moeder. doe mijn best om nog hier te komen want vind het toch erg leuk om de verhalen zo te lezen maar moeder zijn, werken en een werkstudie met belachelijk veel huiswerk, is misschien wel erg veel.
en hier de laatste 3 nachten ook DRAMA!!!!! zou graag een nachtje willen doorslapen!
Ik ben nog thuis (nog ff verlof tot na nieuwjaar) Heerlijk!
Ik heb de afgelopen 2 weken met en met grote opruimwoede gehad en alles eens flink gepoetst! (plinten enz, die je normaal niet altijd doet).
Stan slaapt sinds een maand ook door. Van half 10 tot een uur of 6/7. Vrijdag gaan we de eerste keer met hem zwemmen. denk dat ie dat echt leuk gaat vinden.
Jammer dat een hoop mensen geen tijd meer hebben. Ik vond het wel gezellig hier. Maar ik kan me voorstellen dat als je weer werkt, of al meerdere kinderen hebt, je minder tijd hebt.