A
Anoniem
Guest
wat een lieve reacties allemaal, ik heb zojuist geprobeer om met hem te praten, hij vind dat ik hem erin geluisd heb en expres zwanger ben geworden. we hadden er toen samen voor gekozen maar dat ontkent hij. ook is hij niet van plan om ergens anders te gaan wonen. ik krijg hem het huis niet uit en hij blijft hier zitten. gaat dan tegenover mij zitten en komt met de vreselijkste verwijten die niet eens met onze relatie te maken hebben.
ik had in het vorige bericht gezet dat het nog niet duidelijk was.
nu is dat het wel, ik ga dit kindje alleen opvoeden. ik weet niet hoe ik dat ga regelen maar ik stap in ieder geval maandag naar de soos en vraag een uitkering aan. hij kan mij het huis niet uitzetten dus het kindje gaat hier geboren worden. ik heb besloten dat ik hier net zolang blijf tot ik eigen woonruimte heb. ik ga proberen te sparen en geld vragen als kraamcadeau.
het gaat zwaar worden maar ik ga knokken voor het geluk van mij en mijn kleintje.
bedankt allemaal,
liefs Miranda 31,2 weken
ik had in het vorige bericht gezet dat het nog niet duidelijk was.
nu is dat het wel, ik ga dit kindje alleen opvoeden. ik weet niet hoe ik dat ga regelen maar ik stap in ieder geval maandag naar de soos en vraag een uitkering aan. hij kan mij het huis niet uitzetten dus het kindje gaat hier geboren worden. ik heb besloten dat ik hier net zolang blijf tot ik eigen woonruimte heb. ik ga proberen te sparen en geld vragen als kraamcadeau.
het gaat zwaar worden maar ik ga knokken voor het geluk van mij en mijn kleintje.
bedankt allemaal,
liefs Miranda 31,2 weken