Worden jullie al zwaarder?

Ik lees hier op het forum dat veel van jullie al een buikje krijgen.
Daar ben ik echt een beetje jaloers op, want bij mij zie je nog niks!
Ook sta ik iedere dag op de weegschaal en mijn gewicht blijft ook hetzelfde.
Ik ben nu 14w4d zwanger en volgens de vk is dat heel normaal dat je nog niks ziet.

Ik zou alleen zo graag aan iedereen laten zien dat ik zwanger ben.

Hoe is jullie gewicht?

Laatste keer dat ik naar de vk ben geweest, met 14wk 1dg woog ik nog precies hetzelfde als voor de zwangerschap!
Kwam ook wel doordat ik weinig binnen kreeg.. Maar de volgende keer als ik erheen ga ben ik wel aangekomen denk ik hoor!
Wees blij dat je nog niet bent aangekomen ;) Komt allemaal wel!

En buik.. Tja.. De een krijgt sneller een buikje dan de ander.. Bij mij zie je het ook niet zo heel erg hoor..

Bij mij zag je het vanaf 14wk.
Inderdaad de een krijgt sneller buikje dan de ander.Ik ben heel slank van mijzelf en heb nu al meerdere keren de vraag gehad of ik zwanger ben dus je ziet het al wel bij mij.
Ik eet gezond,sport 2x per week en toch al 4kilo verwacht.Ben 16wk zwanger.
Had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

ik ben gister bij de vk geweest mijn buik groeit wel en de baby ook maar ik ben al 6 kilo kwijt nu weer
ik kan redelijk eten nu maar kom niet bij ik ben wel nog vaak misselijk maar eet wel als ik niet misselij ben
was nog geen probleem moest alleen niet meer worden daar aan tegen voel ik de kruimel wel al stampen das pas geinig volgen de vk vroeg maar toen ik het beschreef zei ze dat het wel uk was en niet mijn darmen gewoon zeer vroeg en beweeglijk hihihi

Hoi, bij mij is ook nog niks te merken hoor! Gelukkig ben ik niet de enige, blijkt nu. Veel vriendinnen zijn ook meteen aangekomen, dus voelde me al de uitzondering.
Ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger, en zit zelfs wat onder mijn startgewicht. Wat ik heel vreemd vind, want ik eet bijna letterlijk voor twee haha. Mijn buik rommelt de hele dag door... tegen 14 uur heb ik meestal al mijn brood en fruit voor de dag op. Dan ga ik maar weer wat halen..
Ben ook slank van mijzelf, en sport normaal 3x per week. Misschien dat ik daardoor wat meer buikspieren heb die het buikje binnenhouden (ik train ze niet apart)? En kennelijk gebruikt de kleine ook veel energie.

Dat 'niet aankomen' stelt me ook voor een praktisch dilemma. Met 15,5 weken ga ik op vakantie en kom terug met 20. Aangezien er echt nog helemaal niets te zien is, denk ik dat dat over twee weken niet compleet anders is. Wat voor broeken neem ik nu mee? Met 20 weken mag je toch aannemen dat je eigen broeken te krap zijn, of niet? Maar de zwangerschapsbroeken die ik van een vriendin geleend heb zakken nu zo van mijn kont ;) In ieder geval maar voldoende elastiekjes in de toilettas zodat de knoop wat minder strak kan!

En wat ik nog even wil delen: vanochtend het hartje weer gehoord, vind het toch zo leuk!

Ben benieuwd hoe het verder gaat met ieders gewicht en buiken..!!

Vaak zie je dat als vrouwen meer rust nemen ze sneller aankomen.
Dus je hebt natuurlijk kans dat je tijdens de vakantie ineens wel aankomt!
In ieder geval maar 1 zwangerschapsbroek meenemen zou ik zeggen.

Ik denk dat buikspieren best veel tegen kunnen houden. Ik train ze sinds de vorige miskraam al niet meer, maar ben eigenlijk wel gewend mijn buik wat aan te spannen tijdens het staan.
Misschien zou ik dat af moeten gaan leren.

Lekky, wat leuk dat je de kleine al voelt! Dat lijkt me heel apart. Hoe ver ben je ook alweer?

Hier doen we haast niet anders dan rust nemen, maar ook nog onder startgewicht. Maar aankomen doe je gauw genoeg aldus de verloskundige.

Ook ik heb de beeb inmiddels gevoeld. WOW!!! echt super hoor... Zit vandaag op 12 week dus ook ik ben dr vroeg bij wat dat betreft...
Was ook al zo vroeg met het kunnen horen van het hartje, dit lukte op 10,5 week.
Beetje bevoorrecht dus haha.
Dinsdag mogen we voor een echo, en daar kijken we dan ook echt naar uit.!

Rolly85@ik had ook aardig wat buikspieren door sporten.Ik deed aan bodypump,spinning en cardio,maar mijn buikspieren zijn nu verdwenen haha.Heb echt al mooi zwangerschapsbuikje.Pas ook echt geen gewone broeken,draag positiekleding.Net weer even wezen shoppen bij de h&m.Leuke dingen gekocht.

Met 12wk het voelen is wel heel snel hoor.Het is dan nog geen 6cm.Of is het al je tweede butterfly?dan schijn je het wel wat eerder te kunnen voelen.
Mijn placenta ligt aan voorzijde dus ik ga het dan zowiezo later voelen.Word ik in ieder geval niet helemaal lek getrapt van binnen haha.

Terug
Bovenaan