Worden jullie al zwaarder?

Morgen 12 weken ((En om 7u30 's ochtends de echo), Ik ben inmiddels ietsje aan gekomen: 1,5 kilo (Met een klein buikje, misschien wel door de belachelijk veel rust: eerst vanwege de oververmoeidheid, en sinds vandaag met een gescheurde enkelband op de bank, Niets geks gedaan maar heel erg verkeerd "verstapt" gisteravond)
Ik Eet wel veel meer,ik word zelfs midden in de nacht wakker van de honger! Neem dus nu maar een banaan mee naar bed, zodat ik de honger kan stillen!
gr Mevanne

@ jenny ben overmorgen 14 weken ik vond het zelf ook vroeg maar is 2 de dus herkende het wel direct en de vk ook dus geniet ik er lekker van
@oei mevanne das niet zo mooi he maar niet gek met dit gladde weer van mij mag het weer zomer worden

Dat is vervelend Mevanne! Maar ja, kun je in ieder geval verder uitrusten. Die honger had ik de eerste weken heel erg en nu begint het weer. Vannacht weer misselijk van de honger wakker geworden.
Dus ik moet nu wel gaan aankomen!

Laten we blij zijn dat het nu van dat rotweer is...als we bevallen zijn hebben we de mooiste periode verlof!!!

Butterfly en Lekky, wat voel je dan precies? Ik ben zo nieuwsgierig daarnaar!!!

Onze kat voelt denk ik wel wat. Ze ligt normaal nooit op schoot en nu ligt ze steeds op mijn buik.

Gisteren bij de vk geweest en ben nu 1,5 kilo aangekomen (12w+1). Had ik niet verwacht, omdat ik heel weinig gegeten heb de afgelopen weken vanwege misselijkheid. Eet wel gezond en sport 2-3x per week, maar toch al aangekomen. Volgens de vk was dit heel erg netjes, dus ik vind het wel best.

ik ben 15,3 weken en ben tot nu toe ook nog niks aan gekomen heb ook nog maar een klein buikje. Dus vind het niet erg het moet er ook weer af daarna hihi.

Ik heb een hele gevoelige buik. Ga er verder niet over uitwijden maar na een aantal onderzoeken vorig jaar kwam dit heel sterk naar voren. Dus dat ik het kindje kan voelen verbaasd me wat dat betreft niet zozeer...
Wat ik voel... een soort bubbels ter hoogte van mn schaambeen. Het is een heel zacht gevoel. Heb hele gevoelige darmen ook en kan overduidelijk het verschil wel aangeven of het mn darmen zijn, en dat is dit niet.
Vind het nog we heel onwerkelijk inderdaad omdat het kindje nog zo klein is. Ben heel benieuwd hoe het er uit ziet tijdens de echo dinsdag.
En hoop voor jullie dat jullie ook snel jullie kindje kunnen voelen. tis wel heel bijzonder.

@jenny,

Zit hier gewoon gezellig een beetje mee te lezen. Ben zelf in spetember bevallen van een zoon.
Mijn zwangerschapsbuik werd pas met 30 weken zichtbaar en hoefde pas na 32 weken positiekleding te dragen! Dus met 14 weken nog niks zien is gelukkig niets om je zorgen over te maken. Ik was ook maar 4 kilo aangekomen in totaal, doordat ik er eerst 10 ben afgevallen!

Succes met je zwangerschap. Geniet er vooral van want voor je het weet is het voorbij.

Groetjes Marieke

Hey meiden,

Nou ik ging vandaag ook de weegschaal op met 13 weken is mijn buik nog al opgezet dus ik was benieuwd,
Maar het viel reuze mee, ik ben net 200 gram zwaarder als voor de zwangerschap.
Dinsdag weer naar de verloskundige dan hoor ik of ik bij de verloskundige mag blijven of dat ik naar de gyn. door moet.
Ik hoop echt dat ik bij de verloskundige mag blijven, dat mediche gedoe ben ik eigenlijk wel een beetje zat.

Terug
Bovenaan