Worden jullie daar ook zo moe van?

Tamaraluijten

New member
Iedereen die steeds maar zonder te vragen aan je buik gaat zitten.
Elke keer zodra mn schoonmoeder in mn buurt komt. Legt ze dr hand neer. En als ik zelf met mn handen op mn buik zit denk ze dat ik wat voel en dan komt ze meteen naast me zitten en hoppa gaat die weer die hand op mn buik van haar.
En dan mn schoonbroertje die port in mn buik. Om de baby wakker te maken al heel vaak gezegd laat hem met rust maar toch doen.
En ook mensen die ik maar paar keer per jaar zie doen het ook steeds. Word er zo moe van.
Mensen aan mijn kant va de familie die vragen het eerst aan me. En als ik zeg hij ligt stil dan blijven ze er af. Elke keer als een vreemde voelt dan stopt hij met schoppen. Hij doet het alleen als mijn vriend of ik onze handen op mn buik doen.
Vorige keer kwam me achoonmoeder buiten op ons afgelopen heb meteen mn jas uit gedaan en jas over mn armen en handen voor mn buik gehouden. Dat is het enige wat werkt. Mja meeste van de tijd zie ik ze binnenshuis.

Sorry heeel lang verhaal maar moest even van me afschrijven word er gek van!!!
 
Ik herken het inderdaad ook, super vervelend hé?! Zodra ik zie dat mensen met hun handen op mijn buik afkomen zeg ik dat ik het niet prettig vindt als ze aan mijn buik zitten. Iedereen accepteert dat eigenlijk wel, al vinden sommige mensen (zoals mijn moeder) dat niet leuk. Ik heb best veel vriendinnen die nu ook zwanger zijn (5) en zij snappen me helemaal (hebben hetzelfde) en vragen het heel lief, super is dat!

Dus ik zou zeggen, gewoon aangeven hoor!
 
herken het ook...
zoals gisteravond waren de overburen bij ons en ik had er al niet veel zin in, aangezien ze behoorlijk zuipen...maar goed gaat de buurvrouw heel dicht naast mij zitten legt haar hand op mijn buik en zegt o wat is het rustig ja....wou haar hand gewoon weg slaan...ben er de hele avond chagie van geweest...
En dan ook nog steeds met die zatte kop vragen of i al beweegt...heb ieder keer mooi nee gezegt terwijl het hartstikke druk was:p

vanmiddag wel ff mijn moeder laten voelen, die zou nooit zomaar aan mijn buik zitten dus ik zei wil je evn voelen en na een poosje voelde zij hem ook...

 
Ik lees het net in je bericht die je gepost heb.
Irritant zeg! Lastig ik zou net weten hoe je dat op moet lossen. Maar niet alleen maar gaan verhuizen omdT je buren irritant zijn.
Zou het aangeven als ik jou was. Naja ik zou dat denk ook niet durven.

Ik ga denk op mijn buik schrikdraad bevestigen! Hahaha
 
Ik heb wel een zwangere buik. In het begin zat ik te hopen op een buik zodat iedereen kon zien dat ik zwanger was. Maar nu zou ik hem soms wel even willen verbergen op dot soort momenten haha.

Heb jij nog geen buik? Komt vast nog wel!
 
@tamara wij gaan ook zeker niet verhuizen om hun...wel zit ik al een anderhal jaar met het idee weg gegaan puur omdat het huis klei is en alles schots en scheef...enige voordeel is dat het goedkoop is met een grote tuin...
Weet je wat rare is heb ik net ook in mijn eigen topic geZegt... Ik ben normaal gesproken niet op mijn mondje gevallen en bij tijden een gigantische bitch(die niet bang is/was om de handen vuil te maken) maar nu ben ik het tegenovergestelde laat bijna alles maar over me heen komen...ben weer het kleine meisje dat ik tot mijn 15e was... Heel frusterend soms, de bitch mag soms wel f weer tevoorschijn komen hoor haha...

@himmes die van mij begint nu oef te groeien, nou ja hij was er wel en je kom het wel zien maar begin nu echt te groeien...had er de afgelopen paar weken zelfs pijn van...het komt vanzelf...
 
hier gelukkig geen last van! maar er zijn trouwens hele leuke buikbanden: Don't Touch! ed... misschien snappen ze het dan?? of gewoon zeggen dat je het vervelend vind tegen je schoonmoeder? ik zou dat ook echt niet hoeven hoor, jij zit toch ook niet aan haar buik?? :) en zeker niet continue.. tzijn toch geen kinders meer?
 
Terug
Bovenaan