Worden jullie daar ook zo moe van?

Haha. Ik ben juist het tegenovergestelde met als cloewja. Heb mn mond normaal altijd bij me maar tegenwoordig niet meer. Geen idee waardoor het komt. Maar die band met dont touch is wel een goeie! Haha.
 
pppfff super irritant zeg!

Ik heb er geen last van, tijdens mijn vorige zwangerschap ook niet. Zal misschien wel aan mijn houding liggen, mensen moeten dit gewoon niet bij mij doen. Normaal ben ik helemaal niet zo assertief, maar nu wat meer.

En die band met don't touch lijkt mij ook een goed idee.
 
Het lijkt mij inderdaad erg vervelend als mensen zomaar aan je buik gaan zitten. Bij mij is het gelukkig maar een keer voor gekomen. Misschien is de buikband van buikbanden.com met don't touch een idee. Ik krijg altijd leuke reacties op mijn banden en met die tekst is het voor anderen gelijk duidelijk dat je niet wilt dat ze zomaar aan je buik zitten. Het is misschien lastig maar ik zou toch zeggen dat ik het niet fijn vind dat ze zomaar aan mijn buik zitten...maar ik ben nogal pittig nu ik zwanger ben.
 
Heyy wat vervelend zeg :-(
Ik heb dat zelf gelukkig niet zo. Als ik met me handen op mijn buik zit omdat het lekker beweegd dan word me wel gevraagd van is het lekker druk? Maar echt handen op mijn buik nee.. mijn moeder en schoonmmoeder vragen het dan eerst maar dat is ook misschien maar 2 of 4 x voorgekomen. en voorderest blijft iedereen er lekker vanaf. De enige die er vaak aankomt is mijn vriend maar dat vind ik alleen maar leuk. Ik zou het juist vervelend vinden als hij er niet naar omkijkt.

Ik denk dat je het misschien toch gewoon moet zeggen dat je het vervelend vind en er niet zo van gediend bent..lastig hoor..

Succes!
 
hahahhaha
ik zeg gewoon er staat toch niet op dat je eraan moet komen is wel mijn lichaam hoor
normaaal aaien ze ook niet over je buik
straks pakt ze ook steeds je kind op
moet er niet aan denken
weet je wat je moet doen
op zwangerschapshirt.nl een shirt bestellen met dont touch me
of zeggen als anderen het aanraken de baby schrikt en je steeds met een harde buik achter blijft
hoop dat ik je heb geholpen
 
Terug
Bovenaan