Wordt vrijdag ingeleid..

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Ik wordt vrijdag ingeleid...
Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben?
Ik ben zo ontzettend gespannen, je weet neit wat er gaat komen!!

Groetjes

geen ervaring maar in elk geval veel sterkte gewenst, denk maar zo, vrijdag (of zaterdag) ga jij jullie kindje zien!!!

Ik ben in 2004 ingeleid. Ik moest me toen   om 8.00 uur op de verloskamer melden waar ik een gel ingebracht kreeg. Daarna mocht ik weer gaan maar moest wel in het ziekenhuis blijven, dus toen hebben we in het restaurant gezeten. Om 15.00 uur kreeg ik nog eens gel omdat er niks gebeurde. Om 17.00 uur mocht ik weer naar huis omdat er nog steeds niks gebeurde. Ik moest dan de volgende dag terugkomen. We zijn nog gaan uit eten enzo haha. Om 20.00 uur brak mijn water toen ik op de bank lag en toen moest ik gelijk terug naar het ziekenhuis.

Bij mij begonnen ook direct na het breken van de vliezen de weeen, die het eerste uur goed te doen waren. Maar daarna kwam het in een keer heel hevig opzetten. UIteindelijk is ie om 05.15 geboren. Dus de bevalling zelf heeft zo;n 9 uur geduurd, dat was redelijk snel voor de eerste. Ik heb het wel als zeer heftig ervaren en heb lang moeten persen (75 min) en moest uiteindelijk ingeknipt worden en de gyn heeft hem er via mijn buik uitgeduwd. Maar ik had ook een vrij groot kindje 3720 gram en 53 cm.

Je moet er gewoon heengaan en dan zie je het wel. Ik had een inleiding met gel maar ze kunnen ook nog een weenopwekkend infuus geven. En zoals bij mij zie je maar dat als je vrijdag word in geleid je baby niet perse op vrijdag hoeft te komen. Go with the flow zou ik zeggen. Heel veel succes morgen!!

Hoi!

Ik ben afgelopen December ingeleid.
Bij mij zijn ze sochtends begonnen met gel inbrengen, en dit hebben ze maar 1x hoeven doen.
Gel inbrengen doen ze om de baarmoeder te laten verweken!
Ik ben toen aan een infuus met weeenopwekkers gegaan..en dat is gelijk aangeslagen.
Binnen 6 uur ben ik bevallen..persweeen heb ik ongeveer een half uurtje gehad (mocht nog niet gaan persen want de gynaecoloog was er niet...das echt geen pretje).
Maar 3x persen en mijn dochter was er!
Het kan echt heel heftig zijn, omdat de weeen elkaar zo snel opvolgen.
Maar ja kan ook  een voordeel zijn dat het een heftige maar snelle bevalling is...of een langzame bevalling!
Je moet proberen om het over je heen te laten komen!
En ik wens je heel veel succes en sterkte morgen....SPANNEND!!!!

Groetjes Linda

Hoi Danielle,
Ik heb geen ervaring, maar wens je heel veel succes! Nu met wachten en straks met de bevalling. Hopelijk gaat alles heel voorspoedig!
Grts, daantje

Hoi,
Ik ben vorig jaar in april ingeleid. Was daar erg gespannend voor maar het inleiden viel mij eerlijk gezegd best me hoor!
Veel succes morgen, spannened!! Zet hem op!
Groetjes Tara

Spannend hoor. Waarom wordt je ingeleid en bij hoeveel weken? Ik word ook ingeleid bij 38 weken. Heb ook geen idee. Denk dat het per persoon heel verschillend ervaren wordt.
Laat je nog even weten hoe het was?
Veel succes morgen!

Hai,
Ik ben in 2004 ook ingeleid. Bij mij was het met spoed, omdat de hartslag van mijn zoontje te laag was. Geen gel gehad, bij mij braken ze als eerste de vliezen, maar dit was ook vanwege de haast. Daarna aan het infuus, dat was om 17.30, om 23.30 mocht ik persen en om 23.50 was hij er. Dus een snelle bevalling. ik kon de weeen goed opvangen, maar ze komen wel rap, wat ik hoor veel sneller zo rap achter elkaar dan bij een gewone bevalling. Alles bij elkaar vond ik het heel erg mee vallen, ik hoop dat jij dit ook kunt zeggen na vrijdag!!
Heel veel succes gewenst, groetjes Soela

Terug
Bovenaan