Worstelen met de borstvoeding....

Hallo jessesmum,

Graag gedaan!!!!!
Ik weet echt  hoe onzeker en gefrustreerd je ervan kan raken.
Dat huilen aan de borst heeft mijn zoontje ook gedaan. Het duurde ongeveer 5 dagen. ( ja lang hé) maar alles is voorbij.
Wel goed van je, dat je de plasluiers in de gaten houd.
Ik hoop dat hij genoeg is aangekomen, maar dat zegt ook niet altijd iets hoor.
Toen ik in die situatie zat, ben ik ook naar het cb geweest en mijn zoontje was nog geen 100 gram aangekomen.
Na 2 weken ( toen alles dus ook weer normaal was) was hij weer genoeg aangekomen.
Dat maakt voor even ook niet uit.
Maar hij moet niet uitgedroogd zijn natuurlijk!!
Ik hoop dat alles goed is en misschien wil je het me nog even laten weten?

Succes
Knuffel Suus

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2008 10:26:10'));

Hallo jessesmum,

Graag gedaan!!!!!
Ik weet echt  hoe onzeker en gefrustreerd je ervan kan raken.
Dat huilen aan de borst heeft mijn zoontje ook gedaan. Het duurde ongeveer 5 dagen. ( ja lang hé) maar alles is voorbij.
Wel goed van je, dat je de plasluiers in de gaten houd.
Ik hoop dat hij genoeg is aangekomen, maar dat zegt ook niet altijd iets hoor.
Toen ik in die situatie zat, ben ik ook naar het cb geweest en mijn zoontje was nog geen 100 gram aangekomen.
Na 2 weken ( toen alles dus ook weer normaal was) was hij weer genoeg aangekomen.
Dat maakt voor even ook niet uit.
Maar hij moet niet uitgedroogd zijn natuurlijk!!
Ik hoop dat alles goed is en misschien wil je het me nog even laten weten?

Succes
Knuffel Suus

hoihoi,

vandaag op t CB geweest, hij was gewoon goed gegroeid, dus geen zorgen nog op dat gebied. Toen heb ik daar gevoed en voor en na de voeding gewogen, was 90 cc wat hij ophad. Maar hij dronk echt heel slecht, omdat hij alle kinderen hoorde gillen en huilen en na elke slok weer losliet om die vreemde kamer rond te kijken, en na 20 minuutjes ging hij weer moeilijk doen en wilde niet meer goed drinken, dus ik had m amper horen slikken, veel minder dan normaal. Voor m'n gevoel krijgt hij normaal gesproken wel meer binnen, hij moet ongeveer 150 per voeding, dus weet niet of ik dat wel haal. Maar hij is niet lusteloos ofzo, en ziet er goed uit, en slaapt gewoon door 's nachts, dus niets wijst erop dat hij honger lijdt. Daarom ga ik nog maar geen fles geven en even afwachten hoe t uitpakt, wel proberen wat vaker aan te leggen, en gewoon minder zorgen (proberen te) maken!

Bedankt voor je interesse

Terug
Bovenaan