Worstelkampioen

Ten einde raad zet ik 'm wel es in z'n blote bips op z'n speelkleed.

Ach, dat is ook wel goed, die strakke pampers................
(dat zeg ik maar tegen mezelf) ;-)

Ik gebruik voor de "wakkere" momenten Easy Up. Die trek je gewoon staand aan en is echt in een tel gebeurd. Als ze naar bed gaat krijgt ze een gewone luier aan.
Scheelt ook in de kosten van die Easy Up dingen zijn inderdaad wel iets duurder.

Ooooh, erg he?! Hier ook hele vechtpartijen.
Hij huilt en krijst ook alles bij elkaar want hij vind het echt vreselijk.
Daarbij komt dat meneer rustig 4 X per dag een poepluier heeft.
Ik zit er vaak zelf ook onder! Echt niet leuk dus!

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2007 14:36:05'));

Ooooh, erg he?! Hier ook hele vechtpartijen.
Hij huilt en krijst ook alles bij elkaar want hij vind het echt vreselijk.
Daarbij komt dat meneer rustig 4 X per dag een poepluier heeft.
Ik zit er vaak zelf ook onder! Echt niet leuk dus!

Blehh! Ik leef met je mee. Hier zitten we gemiddeld op drie per dag...

KT

Ook hier een echte poeperd. 4 poepluiers op een dag zijn geen uitzondering .

De foto van de heupen waren trouwens prima. Er zijn geen afwijkingen. Meneer lag ook keurig stil dus er hoefde maar één foto te worden gemaakt (hij kan het dus wel)

Femke

Fijn dat er niks mis is met zijn heupjes. Lijkt me een drama als hij nu nog een spreidbroek aan had gemoeten.
Hier is ook elke verschoning trouwens een worsteling. Alles eigenlijk; aankleden/uitkleden, in de slaapzak, uit de slaapzak en dus ook het verschonen.
Al van alles geprobeerd, maar elke afleiding duurt vaak maar een paar tellen. Zittend aankleden gaat helemaal niet, omdat ze dan helemaal draait om overal bij te kunnen.
Poepen doet ze helaas nog steeds erg slecht, ondanks laxeermiddel nu, dus daar heb ik geen last van, al zou ik dat er graag voor over hebben.
Het enige wat hier een beetje helpt is haar zus die haar afleidt, maar ja, niet iedereen heeft een grote zus natuurlijk.
Sil

Fijn dat de foto's goed waren!
En inderdaad, ik denk echt dat het een beetje er bij hoort op deze leeftijd want hier precies hetzelfde!
En ze word booooooos als ik haar steeds weer terug leg of heel stevig vasthou omdat ze onder de poep hangt  hahahaha!
En dan gaat ze zielig doen en "nep" huilen (zonder tranen heeeel zielig doen).
Wat hier wel eens helpt is haar de tandenborstel van zichzelf in de handen geven en haar zelf de tandjes laten poetsen (1 keer per dag met tandpasta en de rest gewoon alleen de tandenborstel). Vind ze reuze interessant dus dan ligt ze wel stil.

Succes ermee!

Terug
Bovenaan