wou zwanger worden maar toch maar niet!

ik en mijn vriend willen graag een kleine en dan hadden we besloten een kindje te nemen maar op de 12de dag wou ik toch maar niet en begon maar toch weer aan de pil, want ik woon nog bij mijn ouders en ik ben bang dat mijn vader mij uit huis zet! waar moet ik dan naar toe?? mijn vriend woont ook nog thuis en duzz bij hem intrekken is ook niet de mogelijk heid!ik ben gestopt met de pil op vrijdag 24 sept en ben zondag ongesteld geworden en dinsdag gestopt met de menstruatie. en 4dagen erna op vrijdag 31 sept moest ik dan weer de pil slikken maar dat had ik niet gedaan omdat wij een kindje willen (ik nu niet meer maar mijn vriend wel)maar ik kwam pas met de beslissing op 12 oktober! dat is veels te laat! maar gisteren 18 oktober had ik een test gedaan of ik toch zwanger ben maar er kwam negatief uit! ben ik nou te vroeg met de test of ben ik het toch niet?




 
Nou hoop voor jouw maar vooral voor evt kindje dat je niet zwanger bent!

Sorry hoor, maar wil wel een kind en toen weer niet...... meid waar gaat dit over!!! Lekker over nagedacht, je koopt geen paar nieuwe sokken of zo hoor.

Jeetje...... Ga hier verder maar niet op in.

 
je kan pas testen als je overtijd ben. voor die tijd niet en zelfs na die tijd kan de test eerst nog negatief zijn en een week later pas positief.
Denk beter na, een kind heeft niet veel aan zo,n wispelturige moeder. Ga eerst maar eens denken wat je in de toekomst wil en waarom je een kind wil. Een kind is zeker leuk maar je leverd wel heel wat van jezelf in.
 
Een kind neem je NIET een kind krijg je! En in de meeste gevallen hoop ik van harte dat iemand zwanger is, maar deze keer.... Gebruik eerst je hersenen voordat je zo'n grote beslissing neemt!
 
Wat lopen er helaas toch een duffe kutten rond op de wereld. Een kindje neem je niet, maar krijg je. Dat soort meiden zoals jij die over een kindje spreken alsof ze een half brood bij de bakker halen, die worden vaak ook nog zwanger.Ga eerst je hersens eens zoeken en ga dan eens met gezond verstand nadenken over je toekomst.
 
jezus, ga alstjeblieft aan de pil en ga een leuke opleiding doen ofzo.
Wat een godvergeten belediging voor alle vrouwen die niet of moeilijk zwanger kunnen worden.
 
Sorry dat ik het zeg maar...

Een kind NEEM je NIET, dat krijg je!!
Ja, ik reageer nogal fel, dit omdat er een heleboel mensen zijn die heel graag zwanger willen raken maar dat niet kunnen!
Als iemand dan met zo'n verhaal aankomt alsof het gaat over het aanschaffen van een produkt dan maak je mij zeker boos!

Meid, denk jij de eerste tijden nog maar niet over kinderen na, je bent zelf nog een kind....

Mocht je wel zwanger zijn, wat ik mag hopen van niet na het lezen van je verhaal, ga dan naar je huisarts of een ander, volwassen, persoon die je kan helpen!!!

Sterkte. (zucht...)
 
Terug
Bovenaan