wou zwanger worden maar toch maar niet!

De meest vruchtbare periode is ongeveer 11 a 14 dagen voordat je ongesteld moet worden. Ik zou als ik jou was de pil niet verder slikken en wachten tot je eventueel ongesteld wordt. Gebruik tot die tijd condooms. Een test kan je doen op het moment dat je ongesteld moet worden, ongeveer 28 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie. 23 oktober? Of later, dan weet je het zeker. Mocht je toch zwanger zijn, dan zou je dit nu aan je borsten kunnen merken, ze zijn gevoeliger, iets groter, maar het hoeft niet.
Ik hoop dat je hier wat meer aan hebt dan die onzin van hierboven, daar heb je immers niet naar gevraagd. Ik wens je heel veel succes, of je nu ongi wordt of niet. Als je ongi bent geworden, reageer dan even, ben wel benieuwd. Enne leeftijd, situatie maak je niet te veel zorgen als je toch zwanger bent. Ik ben zelf zwanger van een tweede en wilde dit graag, tot het moment er echt was dat ik zwanger was.Ik ging ook twijfelen, maar de kleine is echt welkom!
Gr Erika
 
Erika,
Sorry hoor maar zo'n verhaal roept deze reacties op!
Letterlijk heeft zij niet om deze reacties gevraagd maar kom op......

Als ze haar stukje zelf had terug gelezen dan had ze kunnen zien dat dit verhaal heel naief en kortzichtig over komt.
Ze heeft dat niet gedaan (zoals ik de indruk krijg) dus dan is in mijn ogen een "veeg uit de pan" helemaal op zijn plaats!!

Mijn reactie, en die van anderen was niet stompzinnig uitschelden maar meer als zeer dringende opbouwende kritiek bedoelt.

Als dit in jouw ogen niet mag dan , denk ik, dat jij de clue van de kritiek mist.

Louise
 
Een kind is géén stuk speelgoed waar je mee speelt en dan opzij legt. Een kind is voor het leven, denk alsjeblief effe na! Dit soort onbezonnen beslissingen leidt nu juist naar al die problemen waar je de laatste tijd zoveel over leest! Ga aan de pil, wordt volwassen en denk er dan nog eens goed over na of je een kindje wilt KRIJGEN!!
Donna
 
Besluit nou eerst maar eens wát je wilt, en als je dát zeker weet kun je altijd nog proberen een kindje te krijgen. Dit is zeker niet negatief bedoelt, ik heb helaas van dichtbij meegemaakt wat een impulsiefe beslissing als deze teweeg kan brengen. Probeer op lange termijn te denken, wat wil je met je leven past daar een kindje in, een kindje is 24/7 voor de rest van je leven. Niet alleen op emotioneel vlak maar ook op financieel vlak. Bekijk je persoonlijke situatie goed, heel veel succes met je toekomst!!
 
Terug
Bovenaan