Wouter

Hallo allemaal,
Ik weet niet of jullie mij nog kennen, maar mijn tweeling jongens hopen volgende week 2 te worden.
Ook heb ik jullie in april laten weten weer zwa nger te zijn, maar het kindje was niet levensvatbaar. ( geen schedel)
Na een goede zwangerschap van 37 weken is onze wouter 3 september geboren (spontaan)4 sept is hij overleden. We hebben 12 mooie, bijzondere uren met hem gehad,maar hij had de kracht niet om verder te leven. Nu is hij al begraven en er is nu een grote leegte.
Ik wilde dit met jullie delen, bedankt voor het lezen.

Oh my god mamamar!!!!

Wat en vreselijk verdrietig bericht!

Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komde tijd. Ik hoop dat jullie dit een mooi plekje kunnen geven.

Liefs en een dikke knuff

Krijg gewoon de rillingen over me heen ,wat erg zeg.
Moet wel zeggen dat je echt stevig in je schoenen hebt gestaan om des nog na t ni zo.n goed nieuws t kleintje door gedragen hebt.
Als je voor me stond had ik je ff dik geknuffelt,
Wens jullie verder veel sterkte en onthou de bijzondere uren blijven dr altijd,de herrinneringen ook..
Liefs

Lieve Mamamar,

Om eerlijk te zijn heb ik de laatste weken geregeld aan je moeten denken en vaak op het punt gestaan om een berichtje voor je te schrijven maar wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest schrijven. Het moet vreselijk zijn om zwanger te zijn van een kindje, wetende dat je het nooit groot ziet worden!

Ik wens jou, je gezin en omgeving heel veel sterkte!

Nogmaals heel veel sterkte en ondanks het grote verdriet wat jullie hebben, toch een hele fijne verjaardag voor de jongens!

Hey meid,

Ik was zelf ook zwanger, met een bijzondere start en je bent voortdurend in mijn gedachten geweest. Ik kan me niet Voorstellen hoe de bevalling voor jou moet zijn geweest. Al die tijd zat je mannetje veilig in je buik en nu wilde hij eruit. Hoe ga je een bevalling In als je weet dat je je kindje gaat verliezen...
Ik hoop dat jr hebt kunnen genieten van de tijd met Wouter, zowel in als uit je buik.
Ik wens jullie als gezin de kracht en wijsheid toe om hiermee om te kunnen gaan. Ik hoop dat je die kracht ook kunt halen uit je geloof.
Ik ben blij dat je wat hebt laten horen.

Dikke knuffel,

Liefs,

T

Lieve Mamama,

Tuurlijk weten wij wie je bent.. Net zoals anderen heb ik ook geregeld aan jullie gedacht.
Ik heb hier geen woorden voor.. Wat verdrietig..
Heel veel kracht toegewenst voor jullie gezin!

Liefs, L.

dacht ook heel vaak aan je(gisteren nog)wat ontzettend droevig je kindje te moeten verliezen(ook al wist je het)fijn dat jullie nog 12 mooie uren hebben gehad met de kleine Wouter.....wens jullie ontzettend veel kracht en stekte toe(ook uit jullie geloof)
Hebben de kinderen hun broertje nog gezien?

liefs jootje

Terug
Bovenaan