Wouter

Wij mogen ons inderdaad gesterkt voelen door de Heere. Hij geeft kracht naar kruis. Tot hiertoe heeft Hij alles voor ons beslist,zodat wij geen keuzes hoefde te maken die we niet konden.
Onze oudste van bijna 9 heeft Wouter levend gezien,de andere sliepen al en zouden de volgende morgen komen. We hadden net gebeld dat ze konden komen en een kwartier later is Wouter gestorven. Zij hebben thuis naar hem kunnen kijken zo vaak ze wilden, samen met 1 van ons. We hebben ook samen het kistje dicht gedaan en ons mannetje begraven. Dus ze hebben alles heel bewust meebeleeft.

Lieve Mamamar,

Ben bang dat wij dergelijks ook mee gaan maken binnenkort. Hadden vandaag 20 weken echo, maar kindje heeft te veel afwijkingen, om levensvatbaar te zijn.
Ze heeft vocht in haar hoofdje, geen tussenschot tussen haar hersenhelften, maagje in borstkas, op plek van hartje, en hartje aan de rechterkant. Hierdoor krijgen haar longetjes geen ruimte. Ook is haar mondje/verhemelte/neusje niet goed.
Maandag moeten we terug naar het UMC voor vruchtwaterpunctie, en volgende week donderdag nog een echo.
Wij staan dus voor de keuze haar te voldragen of binnen nu en 4 weken geboren laten worden.
Ik bid voor jullie, bidden jullie ook voor ons?

Liefs

Lieve maritd,
Wat een slag!
Ik kan je dit meegeven: wij hebben geen spijt gehad van onze keuze en zolang jou leven niet op het spel staat. Zou ik er voor kiezen je lieve kindje te houden. Misschien kan je je liefde net als ons nog even geven en heb je nooit van je leven het knagende gevoel, had ik toen maar of juist niet dit of dat gedaan.
Heel veel sterkte, ik probeer voor je te bidden , maar verwacht het niet van mensen.

Lieve Mamamar,
Natuurlijk kennen we je nog en ook ik heb geregeld aan je gedacht. Ik vind het mooi te horen dat je ervoor hebt gekozen deze zwangerschap te voldragen en dat jullie je gesterkt voelen door de Here! Bewaar de 12 mooie, bijzondere uren met jullie Wouter in je hart. Ondanks het grote verdriet hebben jullie deze toch nog met elkaar gekregen!
Heel veel sterkte!!

Lieve Maritd,
Ik sluit me aan bij het verhaal Mamamar.. (gericht aan jou)
Heel veel sterkte!!

Voor beide, ook ik zal voor jullie bidden!
Liefs Rosan

Lieve Mamamar,
Ik vind je zo dapper dat je Wouter hebt voldragen. Wat fijn dat je hem nog bijna 9 maanden een fijn en warm plekje hebt kunnen geven in jou buik. En fijn dat je weet dat je het niet alleen hebt hoeven doen, maar met Hem.
Ik hoop dat jullie dit een goed plekje kunnen geven.

Lieve Marit,
Wat een erg nieuws voor jullie. Ik hoop dat jullie een goede keuze kunnen maken, waar je met je hart achter staat.
Veel sterkte.

Liefs Maartje

Lieve Mamamar,

Ik ben van de week al 3x aan een reactie begonnen en telkens weer mijn woorden weggehaald. De woorden die ik zoek bestaan kennelijk niet.

Sterkte, kracht, vertrouwen, liefde en steun: dat je ze allemaal mag ontvangen in dit onbeschrijflijk heftige en moeilijke moment in het leven van jouw en je gezin.

Liefs,
Evje

Terug
Bovenaan