Wow, gave kinderstoel!

Ik vind het wel een mooie stoel, afgezien van de prijs dan. Normaal ben ik helemaal niet zo van de diezaain, maar deze vind ik leuk!! multifunctioneel ook!

Die kinderwagen trouwens niet, die vind ik lelijk. Idd kan zo op Schiphol tussen de rest van de bagagekarren!

Ellen mv Julian

Haha, geweldig hoe de smaken verschillen. Gelukkig maar! Anders was het maar saai overal. Ik vind die kinderwagen trouwens wel mooi. Ach ja, ben een beetje raar. Had 'm bijna gekocht, maar die harde bak leek me niet handig ivm ruimte in de auto.
Liefs Nelleke

Ja hoor, helemaal mijn smaak!!!! Ik heb volgens mij wel eens foto's gezien van je interieur Nelleke, bij ons is het bijna net zo................lekker strak en opgeruimd ( .. )!

Maar ja, wij hebben al een stokke kinderstoel....

Groetjes Sil mv Jelle en Pim

Hier me kleine coole Pim! ( 17 maanden nu )

Ik ben best wel voor strak, ons huis hier is ook aardig strak ingericht, maar dit is dan weer niet mn smaak hihi

En de stokke tripp trapp is hier ook geweldig hoor, een super ding is het.

Hoihoi!
Ik vind m wel helemaal gaaf! Maar ik houd dan ook errug van strak! (Alhoewel ik de Stokke kinderwagen dan weer iets minder vind). Wij hebben deze stoel:

Hij is van Mutsy en ook erg strak, helemaal van kunststof en het zitgedeelte en de voetensteun zijn in alle hoogstes te verstellen. De grijze kunststof zitverhoger kan eruit en, net als bij de triptrap kun je m later ook nog als stoel gebruiken (een volwassene kan erop zitten. Ik heb m eigenlijk nog nooit bij iemand gezien dus ben benieuwd of jullie m wel kennen? Hij bevalt ons erg goed!

Liefs, Marcia mv Puck

Persoonlijk vind ik de bovenste kinderstoel een lelijk ding, hahaha. Ik hou helemaal niet van dat soort design spul. Nee, wij doen het met de kinderstoel van het Kruidvat!!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan