Wow, voel me bezopen

A

Anoniem

Guest
Haha, ik kan er niet meer zo goed tegen hoor. Net een rosé-tje gedronken, smaakte wel lekker. Maar die tweede hakt er goed in! Net of ik hier lam achter de computer zit!
Echt maf! Ik was altijd niet zo gauw om te krijgen (Dronk makkelijk met collega's van m'n man mee) maar nu ....
Kunnen jullie nog goed tegen drank?
Liefs Nelleke

Haha je hier ook last van!!
Drink ook heel weinig tegenwoordig, heb er ook geen trek meer in, gek he.
En blijft trouwens ook nog vergeetachtig hoor, echt balen!

Groetjes Jenneke

Jee kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een biertje(ben geen wijnliefhebber)heb gedronken.....twee zwangerschappen en een jaar bv achter elkaar,sta dus al zo'n drie jaartjes droog..hahaha...straks weer lekker als de bv achter de rug is(Borsten zitten wel aan de voor kant hoor,hahaha..melig)

Liefs Kitty en Tess

Whahaha, moest het twee keer lezen (ben minder snel van begrip na 2 drankjes). Maar ik zag je dus al even staan met je borsten achter je rug. Haha!

Oh ja,hier hetzelfde.
Ik ben ook gek op een rosé'tje,heerrrrrlijk!
Maar ook ik kan er niet meer zo heel goed tegen.
Ik ga eens in maand ongeveer een woensdagavond een wijntje drinken bij een vriendin,ook zij heeft een kindje van een jaar.
Na twee wijntjes voel ik m al zitten.
Ik schaam me dan gewoon een beetje voor mijn man als ik thuis kom,het ziet eruit of ik een hele fles achterover heb gedrukt,haha.
Groetjes Tanja

Ha ha, ik hoef me daar niet voor te schamen hoor! Mijn man vind het alleen maar geweldig! (en nee dames, niet om het 'engeltje in bed '   Want ik ben helemaal niet leuk in bed als ik gedronken heb

Hmmm, kzou het niet weten. Ik lust geen alcohol. Ben dus altijd de bob.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan