Wow, voel me bezopen

Zooooo, gaat er één haar mandje in ....
Hoofdje wordt een beetje zwaar!
Adihos!

Gisteren ook flesje wijn met vriendlief opengetrokken..
na mijn 2e glas had ik het toch wel heeel warm (rode wangen) en kon mijn ogen niet meer open houden hahaha.. Ik ben om 23:00 uur van ellende naar bed gegaan en das voor mij heeeeeeeel vroeg hahaha...

Ach hij smaakte lekker, maar ik een 2e glas is funest hahaha..

Esmé mv kay

mmmmmmmmm, keurig hoor dames...... Al kan ik er slechter tegen dan een paar jaar geleden (toen het leven nog overzichtelijk was, colleges niet voor een uur 11 begonnen en de dichtsbijzijnde kroeg altijd dichtbij leek), ik kan nog steeds genieten van een lekker glas (en ook wel 2 of 3 ofzo sans problem) wijn.

Geen sloten, en niet dagelijks, maar het smaakt zo af en toe prima!

Liefs
Susan

En Phira....nog last gehad van een kater?? Moet je ook niet doen na zo'n inspannende dag haha! Ik ken het probleem hoor, niet dat ik altijd zo'n alcoholist was maar een wijntje op zijn tijd....lekker hoor! Nu kan ik er dus ook echt niet meer goed tegen, wordt na een glas al giechelig ( Tot groot genoegen van mijn man...haha). Ach, moet kunnen zo af en toe toch? Ga er nu eentje indoen, Proost!

Liefs, Marcia mv Puck.  

Hmmm, dan ben ik toch wel een topper geloof ik, hihi. Gisteravond in 1,5 uur 3 moezeltjes gedronken en njente problema hoor. Ik liep nog keurig netjes over straat en praatte nog niet met dubbele tong. En ik drink toch bijna nooit (echt waar)!

Fonske

Terug
Bovenaan