IK BEN ZWANGER!!!
Had gisteren nog een berichtje geplaast met de vraag ofdat ik nog een keer zou testen of niet ivm het vieren van een feessie vanavond en dan wist ik zeker dat ik niet zwanger zou zijn (of wel maar daar ging ik niet meer van uit na 3 negatieve testen)
Vanmorgen dus toch nog maar een keer getest en tot mijn grote verbazing... POSITIEF!!! Er kwam eigenlijk direct een 2e steep tevoorschijn.
Echt niet verwacht. 3 aug. voor het laatst ongi geweest door de pil(ik gebruikte de nuva ring daar zitten minder hormonen in dus misschien heeft dat ook geholpen??) En daarna dus niet ongi meer. Heb de 17 servix slijm gehad en geklust alsof ons leven er van af hing hihi en nu dus een positieve test!!
Nu hou ik nog ff een slag om de arm. Het was een Romed test (en ik heb een druppel op het venster geknoeid waardoor de uitslag beinvloed zou kunnen worden dacht ik) Dus laat manlief zo een cb test halen en die zal ik morgen dan nog maar eens doen. Om wat meer zekerheid te hebben.
Maar volgens mij kan het niet missen toch??? ZO ZWANGER ALS MAAR KAN!
Ik heb gelukkig weinig last. Wel wat krampjes in buik en last van de onderrug + gevoeligere borsten maar ik ging er van uit dat dat ivm de opkomende ongi was. NOT!!
Vanavond en de komende maanden dus maar niet meer drinken en lekker gezond leven. Ik kan niet wachten...
Lieve meiden bedankt voor al jullie reacties op mijn eerder berichten. Dat was echt super en ik hou dit forum zeker in de gaten want ik ben heeeeel nieuwsgierig hoe het jullie verloopt!
Jade, gabrielle, ikkuh80, annne, Yvette en alle andere meiden toi toi toi en ik hoop dat het de volgende ronde raak mag zijn!!
(en wie weet is de test morgen wel negatief en schrijf ik dit voor niets maar daar ga ik maar niet van uit!!)
Dikke kus van een heeeel gelukkige Bieb.