Wow

A

Anoniem

Guest
Om niemand voor het hoofd te stoten heb ik in dit bericht een bericht geplaats wat betrekking heeft op snel zwanger worden na het stoppen met de pil. Zo krijgen de meiden die daar niets meer over willen lezen omdat ze al lang bezig zijn het bericht tenminste niet opgedrongen.

HET KAN DUS ECHT!!!

Liefs Bieb.

IK BEN ZWANGER!!!

Had gisteren nog een berichtje geplaast met de vraag ofdat ik nog een keer zou testen of niet ivm het vieren van een feessie vanavond en dan wist ik zeker dat ik niet zwanger zou zijn (of wel maar daar ging ik niet meer van uit na 3 negatieve testen)

Vanmorgen dus toch nog maar een keer getest en tot mijn grote verbazing... POSITIEF!!! Er kwam eigenlijk direct een 2e steep tevoorschijn.

Echt niet verwacht. 3 aug. voor het laatst ongi geweest door de pil(ik gebruikte de nuva ring daar zitten minder hormonen in dus misschien heeft dat ook geholpen??) En daarna dus niet ongi meer. Heb de 17 servix slijm gehad en geklust alsof ons leven er van af hing hihi en nu dus een positieve test!!

Nu hou ik nog ff een slag om de arm. Het was een Romed test (en ik heb een druppel op het venster geknoeid waardoor de uitslag beinvloed zou kunnen worden dacht ik) Dus laat manlief zo een cb test halen en die zal ik morgen dan nog maar eens doen. Om wat meer zekerheid te hebben.

Maar volgens mij kan het niet missen toch??? ZO ZWANGER ALS MAAR KAN!

Ik heb gelukkig weinig last. Wel wat krampjes in buik en last van de onderrug + gevoeligere borsten maar ik ging er van uit dat dat ivm de opkomende ongi was. NOT!!

Vanavond en de komende maanden dus maar niet meer drinken en lekker gezond leven. Ik kan niet wachten...

Lieve meiden bedankt voor al jullie reacties op mijn eerder berichten. Dat was echt super en ik hou dit forum zeker in de gaten want ik ben heeeeel nieuwsgierig hoe het jullie verloopt!

Jade, gabrielle, ikkuh80, annne, Yvette en alle andere meiden toi toi toi en ik hoop dat het de volgende ronde raak mag zijn!!

(en wie weet is de test morgen wel negatief en schrijf ik dit voor niets maar daar ga ik maar niet van uit!!)

Dikke kus van een heeeel gelukkige Bieb.

Hi Bieb,

We gaan er vanuit dat het goed is!!!

Dus GEFELICITEERD meid!!!
Ga er samen goed van genieten he!!!

Knuff flower

gefeliciteerd meid!
en je stoot mij niet voor het hoofd hoor!!!! ook jij hebt recht om blij te zijn en dat te melden. je hebt gewoon super veel geluk zo snel!
ennnne we delen hier toch alles..dus ook de leuke dingen!
geniet ze!!

Wow super meis!! Geniet er maar van! GEFELICITEERD!!

xxx Aurora

Van harte hoor!!!

Je hoeft niet bang te zijn dat je iemand voor het hoofd stoot. We gunnen het elkaar toch allemaal van harte.

In 1 maand: WAUW. Ik kan me voorstellen dat je door een soort emotionele aardbeving heen gaat. Laat het maar goed tot je doordringen en vooral HEEL ERG VAN GENIETEN!!!!

Heel veel succes en hou ons zeker op de hoogte hoe het met je gaat!

Groejtes,Jans

gefeliciteerd meid!!
echt super gaaf!

lief dat je het op deze manier ons hebt verteld (een berichtje onder een berichtje plaatsen) maar van mij had dat ook niet gehoeven!! je mag toch zeker helemaal door het dolle zijn als je zwanger bent!!!!

ga genieten, en verzin vast een smoes voor vanavond dat je niet kunt drinken...hahaha wat tips:

- je moet antibiotica slikken ivm.....verzin maar iets

- je bent vergeten je eigen lekkere drankje te kopen??? of drink je normaal alles?

- je bent in 1 x verslaafd geworden aan 1 of ander nieuws sappie wat net op de markt is gekomen...

- je drinkt zogenaamd een mixdrankje bacardi-cola ofzo, maar dan zonder bacardi....ziet niemand toch!!

have fun!
xx kimpansee

Hi lieve meiden!
Bedankt voor jullie reacties!!!

Jans... een emotionele aardbeving is inderdaad denk ik de beste uitdrukking. Er gaat zooo veeeel door me heen.

Je hoopt er natuurlijk op maar verwacht het niet. Het is ongelofelijk.

Heb net 2 cb testen gekocht om er helemaal zeker van te zijn. (WAT BEN IK TOCH EEN TOBBERT!!)

We houden het nog ff een week voor ons zelf voordat we het de ouders en broers en zussen gaan vertellen. Kunnen we rustig aan het idee wennen. Ik ben zoooo blij!!! Hoop dat ik de hele week m'n mond kan houden!

Krimpansee... Bedankt voor de tips! Die van het nieuwe vruchtendrankje vind ik wel wat!! (ik drink nl. behoorlijk veel verschillende dingen dus dat ik het vergeet te kopen gaat helaas niet op) Ach het zal wel goed gaan.

Ik ga de aandacht gewoon afleiden naar de vriendin die ook zwanger is en waarvan iedereen het al weet. Dan wordt er vast niet zo op mij gelet.

Nogmaals THANX voor al jullie lieve berichten en ik straal bij deze wat van mijn geluk naar jullie toe
STRAAL --> STRAAL--> STRAAL-->

XX Bieb

Terug
Bovenaan