Wow

Hoi Bieb,
..................................................................... Ik ben gewoon helemaal sprakeloos .................. Wat goed zeg, ontzettend gefeliciteerd!!!!!!!!!! Ik zei het gister nog, wie weet heb je een leuk kadootje op je verjaardag. En voila. Maar goed dat je nog een keer getest hebt.
Ik wens je een hele fijne dag vandaag en zeker een hele fine negen maanden!!!!! Naar welk forum ga je, dan kom ik daar af en toe ff neuzen.
Ik heb gister trouwens een maansteen gekocht! wie weet helpt t, en als jij nou ook een beetje naar mij/ ons doorstraalt ......

Super joh, ik kan niet anders zeggen.

Liefs Gabrielle.

Hoi Bieb,

Nou wat een kado heb jij voor je verjaardag gehad zeg! Geweldig enne..je stoot niemand voor het hoofd hoor! Iedereen gunt het elkaar hier. Dus meid genieten geblazen en alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en jullie liefdes baby.

Gr Sophia

Alles is geloof ik al gezegd, maar ik wil je wel even feliciteren!!!

Geweldig!!! geniet ervan!!!

Liefs Lill

Bieb!!

Van harte zeg wat een geweldig nieuws een mooier kado kun je je niet wensen toch??!!

Geniet ervan en tot snel,

Liefs: Chili x

He Feestneus,
Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!
Geniet ze!
Liefs Anne

Hi meiden,
Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties!

Ik heb vanmorgen voor de zekerheid nog 3!! testen gedaan en allemaal even positief. Kan het niet meer ontkennen echt zwanger dus!!!

Volgens babybrabbel ben ik 10 mei uitgerekend (14 mei zijn we een jaar getrouwd dus dat wordt wel een heel bijzonder 1e jubileum!)

Ik ga dus (al ik er op kan komen...) naar het mei forum. Maar blijf jullie volgen hoor. Ben veel te nieuwsgierig.

Nu nog een weekje m'n mond houden tegen iedereen. Moeilijk hoor...
Maar we willen er eerst samen aan wennen en van genieten.

Volgend weekend dan naar de ouders...
Ik weet nu al dat die helemaal door het dolle heen zullen zijn.
Ik kan dus eigenlijk niet wachten maar doe dat toch maar.

Gabrielle... speciaal voor jou nog ff STRAAL STAAL STRAAL STRAAL (en voor de rest natuurlijk ook!)

Heel veel succes lady's met wachten op nod en klussen natuurlijk! Ik blijf volop duimen voor jullie. Dat geduim van jullie heeft mij ook geholpen dus DUIM DUIM DUIM DUIM

en jullie zullen me hier nog wel tegen komen!!!

Dikke kus en knuffel van Bieb en mannetje!

Terug
Bovenaan