wurmen op het aankleedkussen

A

Anoniem

Guest
Nou, die Quinn die kan er wat van. Hij is beweeglijk. Maar sinds een weekje of zo ook op het aankleedkussen. Eerst was mama en het omkleden interessant, maar nu....
pfff hij blijft zich omdraaien, alles wat nog meer op de commode staat is veel interessanter.
Tip van opa... geef hem een speeltje in de hand werkt redelijk gelukkig.
Ik vrees dat dit alleen nog maar erger gaat worden.....

Hoi,

ik hoop voor jou dat het ook niet erger gaat worden! MIjn nichtje van anderhalf wurmt zo erg tijdens het verschonen dat haar papa en mama het het liefst samen doen: de ene leidt af en de ander probeert zo snel en zo schoon mogelijk de boel te verschonen!

Onze Stijn vindt het nog allemaal best, maar houdt er nog steeds niet van als zijn romper of shirt over zijn hoofd heen moet!

groetjes,
kiki

Ohhh, verschrikkelijk! Sinds een week ligt yanick geen seconde meer stil. Zodra hij op het aankleedkussen ligt gaat ie rollen, draaien, graaien, grijpen, omhoog en wurmen. Pffffff, ik krijg geen luier meer fatsoenlijk om en ik ben inmiddels bedreven in hem aankleden terwijl ie op zn buik ligt.
Hartstikke leuk zo n beweeglijk ventje, maar soms......

Lastig he? Hier ook zo'n bewegelijk mannetje. Uitkleden gaat goed, maar aankleden.... Papa of mama heeft dan heel veel geduld nodig. Zeker na het bad want dan moet hij ook nog worden afgedroogd en  ingesmeerd. Vooral romper en shirt aan doen vindt hij ook helemaal niet leuk. Een speeltje helpt wel even...
succes!
gr Petra

Heb wel een supertip voor je... Je kunt geweldige beesten aan springveren kopen, ook op internet. (ook wel wiebelbeesten) Hang die boven de commode...succes verzekerd!!

Hoi Hoi..
Hier gaan we alle kanten op de commode..
Ik geef natas nu ook maar altijd een speeltje(met geluid!! )
Werkt idd erg goed.

groetjes sylvia

schrale troost voor jullie, maar het wordt nog erger hoor.

zekrijgen ook nog een fase dat ze niet verschoond willen worden en als je dan zo'n heelijke poepluier hebt.

succes   groetjes irene

senna vindt het zo gezellig op het aankleedkussen... hij wil alleen maar knuffelen dan! hij wordt heel rustig op het kussen, al is ie normaal gesproken ook heel bewegelijk.
grappig dat het bij jullie allemaal andersom is.

liefs marijke

Terug
Bovenaan