wurmen op het aankleedkussen

ja ieloon hihi... eerst deed joshua dat ook netjes.... maar nu praat me er niet van zeg.... er staat nu niks meer op de comode want alles moet eraf van hem... ben ik een ding aan het oprapen heeft hij de volgende alweer klaar om te gooien hihihi.... ach ja zo kreeg ik wel mijn strek en rek oefeningen..... Speeltje help dus hier ook niet die wordt namelijk zo ver mogelijk gegooit! Ook zo wiebelbeest werkt niet want die wil hij pakken... zo oefent hij mooi het opstaan hihi.... naar zitstand kan hij al maar dat is dan nog niet genoeg dus heb hem maar weggehaald.

grt suuz mv joshua 8-2-07

quote: Pauwtje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 18:26:59'));

haha, als laura na 8 september in een klein draakje is veranderd dan weten we hoe het komt... Maar meestal is  yanick wel onder de indruk van grote meisjes hoor!

Dáár hoef je je geen zorgen om te maken! Laura is toch kleiner dan Yanick . Maarre als ze vervelend wordt, komt Laura nooit meer mee naar een meeting.

Wat ik bij mijn oudsten altijd deed   als ze niet rustig wilde blijven liggen is zingen.
Meestal gaan ze dan naar je gezicht liggen kijken en blijven ze wat rustiger liggen.
Nu zing ik nog vals, maar dat lijkt voor die kids niet uit te maken.
Of juist misschien daarom dat ze stil werden ??
Ik weet het niet, het werkte in ieder geval wel.

Groetjes

haha, nou als het maar werkt, toch? Zingen,   dat kan ik ook niet, ga ik dus ook eens proberen.

Enne Ilona, ik zal proberen yanick zijn kattenkwaad voor zich te laten  houden, haha! En hoewel laura misschien kleiner is, ze blijft toch een oudere vrouw voor yanick en daar heeft ie maar respect voor te hebben

pfff...als ik dit zo lees ben ik blij dat Naomi nog helemaal wild is van de mobile boven de commode...maar ik weet wat er nog gaat komen...ze gaan namelijk ook expres tegen werken straks...vanaf ongeveer een jaar deed de oudste dat bij ons...

sterkte dames

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan