ww of wao????

ja zeker wil ik dat met jullie delen.
Ze konden niks meer voor me doen ik moest maar naar uwv gaan en een ziektewet uitk. aanvragen.
Ik word gek van dat geslinger heen en weer.
Ik was zo boos en verdrietig dat ik de stoute schoen heb aan getrokken en naar mn baas gestapt(onaangekondigd uiteraard.
Hij moest me wel te woord staan en zijn antwoord? hij heeft me nooit ziek gemeld boj uwv geen wonder dat ze niets van mij wouden.
Oja en tussen neus en lippen door mijn contract waarvan ik niet op de hoogte was dat hij 31/12/08 afliep niet verlengt was dus ik was al bijna 3 weken werkeloos zonder dat ik dat wist ik heb nog eff vermeld dat ik nog 2 kopies van contracten nodig was van hem voor de aanvraag van uitkering die zou ie me opsturen
(mag ik even braken) tot nu toe niks ontvangen goh wat een verrassing.
Gelijk naar uwv gegaan en de boel uitgelegd het was bedroevend en ook strafbaar dat hij me nooit ziekgemeld had.
En ik heb gewoon bepaalde papieren nodig zoals ontslag papieren kopies van contracten nodig hij weigert om ze te geven.
Weer een advokaat in geschakeld en die zit nu op de zaak maar het duurt allemaal zolang je wordt er zo moedeloos van.
Het enige wat achterhaald moet worden is wie mij moet betalen tijdens mijn ziekte proces baas zegt uwv uwv zegt baas blabla en door dat gedonder zit ik bijna 5 maand zonder inkomen en ik ben een dee van de kostwinner LEUK!!!

Terug
Bovenaan