WWAAAAHHHHAAAA ZWANGER!!!!!! :o)

Eigenlijk hoor ik hier niet thuis en klets ik altijd op het zomer 08 forum. Maar soms vind ik het leuk om het voorjaarsforum te lezen over wat mij te wachten staat .
Maar goed nu moet ik toch echt even reageren

Van harte gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap!!

Wat een gelukdag zeg, ik was even geboeid door je belacties. Ik kreeg namelijk ook vandaag het blad en zag de leuke dingen staan. Omdat ik dit vanmiddag had gelezen wilde ik me er ook maar een telefoontje aan wagen. Want ja wie weet...
Maar nee snif snif zowel vast als mobiel mag ik dit nummer niet draaien.
Maar veel plezier ermee geluksvogel!

Hai Trudy!

En of dat jij een geluks dag hebt zeg! Maar wat goed dat je zwnger bent zeg! Weer een zwangere erbij, hahah! ( op het zomer 2006 forum regent het ook zwangere dames...)
Wat spannend allemaal weer hé? Ik weet nog heel goed dat ik het bij de tweede misschien wel spannender vond als bij de eerste... En pas nu bij de derde durf ik een beetje op ervaring te bouwen, WHAHAHHA! ( Sprak oma wijs....)
Wat een gave foto zeg! Dat ik daar nou nooit opgekomen ben, helemaal leuk is ie!!!
Heerlijk genieten van het weer en mini-beebje nu!

Liefs, Marieke mv Thomas en Nina (en beebje: 20-08-09)

ook ik kom je ffies feliciteren

dus bij deze MEID VAN HARTE GEFELICITEERD echt super geweldig...
geniet er lekker van heerlijk weer zo,n klein humpie in je buik

en wat een super leuke foto echt gaaf een leuk idee om de foto afte drukken en te bewerken met een tekst er boven zodat je iedereen een foto (kaartje) kan sturen met als titel ik krijg een broertje of zusje hahahha

nou nogmaals geniet er lekker van

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

en 22wkn4dgn zwanger van ons mannetje (L)

Hoi Trudi!!!
Wat een super nieuws dat jullie zwanger zijn en dat Jasmijn er een broertje of zusje bij krijgt!!!! Ontzettend gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst!!! Wat een leuk idee die foto, Jasmijn staat er zo leuk op!!! Veel plezier met het vertellen aan iedereen!!
Liefs Kim

Hoi hoi!!!
Gefeliciteerd!!!!
Wauw!!!Echt jouw geluksdag!!!!
Ik ben ook lid van de Kinderen, heb vorig jaar een rose maxi cosi gewonnen, heerlijk g evoel geeft je dat!!!1
Ik wens je een goed zwangerschap toe, weet je al wanneer je bent uitgerekend?
Rond Kerst denk ik?Een echt kerstkindje misschien!!!!
Groetjes Roos.(14 wkn zwanger van de 4e.)

P.S, heb je het nog verborgen kunnen houden voor je ouders?Ik ben ook zo close met mijn moeder, ken het helemaal!!!Persoonlijk vertellen is het leukste...maar als je nog even moet wachten ook het moeilijkste!!!

Terug
Bovenaan