X

Dat je alles accepteert leid denk ik tot dit gedrag van haar. Klinkt alsof zij totaal geen respect voor jou heeft en ze ondermijnt duidelijk jouw gezag. Ik denk dat het tijd is om haar duidelijk te maken dat als zij een deel in jouw leven en dat van jouw gezin wil uitmaken, ze zich aan jouw regels e.d. moet houden en respect moet tonen. 
Ze zal zeker beledigd zijn, maar ja ze heeft dan niet veel keus he. Misschien nooit geleerd hoe ze zich moet aanpassen. Zodra je mensen in je leven laat en ze veel met je kinderen laat omgaan, heb dit zelf meegemaakt met mijn eigen moeder, gaan ze zich ineens vanalles permitteren. Aan jou de taak om hen op hun plek te zetten. ?

En btw, wat betreft jouw vriend. Hij hoort sowieso jouw kant te kiezen. Jullie horen 2 handen op 1 buik te zijn en niemand, ook geen schoonmoeder, hoort daar tussen te kunnen komen. En als het jouw kinderen betreft ben jij sowieso degene die daar het meeste verstand van heeft. Dus dan al helemaal!
Je moet oppassen want als jij grenzen gaat trekken en jouw vriend blijft haar gedrag wel accepteren, gaat ze hem misschien bespelen om toch nog haar zin te krijgen. Jouw verhaal doet me meteen denken aan die brutale zogenaamde burgerlijke vrouwtjes die altijd proberen voor te kruipen overal ? die denken dat ze respect verdienen omdat ze oud zijn en "levenservaring" hebben. Nou nee, respect moet je verdienen en terugkrijgen

Terug
Bovenaan