X

Klinkt als een indroogstreepje. Testen van 2BeSure vond ik super onduidelijk. Ik zou kiezen voor Kruidvat 2v5 of testen van de Action. Klachten zeggen helaas weinig tot niets. Succes!

Staat altijd in de bijsluiter van de testen dat je hem niet meer mag aflezen na een bepaalde tijd dus beste om dat ook niet te doen om teleurstellingen te voorkomen..
en qua kwaaltjes dat is per vrouw verschillend.. ik voelde het al een week voor me NOD en wist het 100% zeker en het was ook zo.. maar genoeg vrouwen voelen van alles en dan hebben ze toch een negatieve test in handen en vervolgens worden ze ongesteld.. andere vrouwen voelen niets en denken dat ze gewoon ongesteld gaan worden maar blijken dan toch zwanger te zijn.. dus probeer daar niet op te zoeken want je kan jezelf ook een gevoel aanpraten.
wanneer is je NOD eigenlijk want dat zie ik niet staan?? Of wanneer denk je hem te kunnen verwachten als je uitgaat van je kortste cyclus? Is natuurlijk moeilijk in te schatten met een wisselende cyclus..
en huisarts lijkt me een goede stap met zo een cyclus want je kan 1 van de vrouwen zijn waarbij het niet spontaan lukt en dat je toch de medische molen in moet (hoop het niet voor je!)

BenB bedanktk voor het meedenken! Je gaat toch vanalles denken als het maar blijft duren.

Ik had hier enkel streepjes na afleestijd toen ik zwanger was... anders bleef het gewoon wit. Is het betrouwbaar? Tja, ergens betekent het wel dat er "iets" is, maar dat het waarschijnlijk zodanig pril is dat het zeker nog kan fout lopen. 
Indroogstrepen die roze kleuren vind ik persoonlijk absurd, maar andere leden hebben mij er al op gewezen dat dit effectief kan. In ieder geval bleken zo'n testen hier een paar dagen nadien toch waarheidsgetrouw positief.

Iemand die ik ken had ook maar eens in de zoveel maanden een eisprong. Dit zou voor jou een reden kunnen zijn waarom je zo onregelmatig ongesteld wordt. Ben je hier nooit op getest? Anders kan je natuurlijk bezig blijven met proberen maar is het wel heel lastig mikken. Na een jaar stoppen zou je cyclus toch ondertussen regelmatig moeten zijn.
Ik zou als ik jou was sowieso een afspraak maken bij de huisarts en je eventueel laten doorverwijzen naar een gynaecoloog. Na een jaar moeten ze je sowieso helpen als het niet lukt dacht ik 

Iemand die ik ken had ook maar eens in de zoveel maanden een eisprong. Dit zou voor jou een reden kunnen zijn waarom je zo onregelmatig ongesteld wordt. Ben je hier nooit op getest? Anders kan je natuurlijk bezig blijven met proberen maar is het wel heel lastig mikken. Na een jaar stoppen zou je cyclus toch ondertussen regelmatig moeten zijn.
Ik zou als ik jou was sowieso een afspraak maken bij de huisarts en je eventueel laten doorverwijzen naar een gynaecoloog. Na een jaar moeten ze je sowieso helpen als het niet lukt dacht ik 

Terug
Bovenaan