X

Ik ben zelf ook bekend met een zeer onregelmatige cyclus (tussen 32 en 56 dagen) en heb mezelf nooit laten doorverwijzen. Vooral omdat ik zelf geen behoefte heb aan een stempel, want ik heb gewoon zo iets van "dit is hoe mijn lijf werkt", maar ook omdat ik het geluk heb wel redelijk snel zwanger te kunnen raken. Iedereen is daar anders in, dus j moet je bedenken wat voor jou fijner is! Wat betreft symptomen, ik wist dus ook nooit wanneer ik mijn menstruatie kon verwachten. Maar de twee keer dat ik me al ruim een week hartstikke ongesteld voelde met krampen en alles erop en eraan behalve bloedverlies, waren de twee keer dat ik zwanger bleek. Bij het testen had ik elke keer vrij snel een tweede streep, maar dat kwam omdat ik vrij snel veel hormoon aanmaak. Ik gebruikte overigens elke keer de kruidvat 2v5! Ondertussen een zoon van 22 maanden rondlopen en 3 dagen geleden bevallen van onze dochter ;) Ik hoop dat snel mag blijken dat het raak is voor je, of dat het snel raak is!

JomieJW Ik herken me erg in jouw verhaal. Sinds zondag menstruatie krampen en andere klachten, maar geen bloeding. Hoe snel na het ontstaan van de klachten testte jij positief?

Hoi hoi jetspex
Ik herken me in jou verhaal. Ik heb ook lange cyclussen in januari is mijn spiraal eruit gehaald sinds dien 1x uit mezelf ongesteld geweest in maart. Na 90 dagen richting de huisarts gegaan. Toen hebben we met medicatie wat ik een week moest slikken proberen mijn menstruatie op te wekken na dat ik stopte met die medicatie 2 dagen ongesteld geworden dus de medicatie sloeg aan. Dit was half juni. Toen gaf de huisarts mij 2 maanden om af te wachten of ik daarna ongesreld zou worden. Vorige week gebeld en nu ben ik doorwezen naar 't ziekenhuis. Heb 18 sep een afspraak bij de gynaecoloog dus ben beneiiwd
Het gekke is alleen dat ik me nu net zo voel als finny (zie commentaar) heb al sinds woensdag ochtend best wel heftige ongesteldheid pijn in me buik wat voelt als in over een paar uur word ik ongesteld maar nog geen bloed te bekenen. Dus ben benieuwd. Wil eigenlijk testen morgen ochtend maarja geen idee wanneer mijn eisprong was dus ja ben ik niet misschien te vroeg met teste. Voel ik dit misschien alleen omdat ik het wil voelen. Het is ook weer zo negatief gevoel als die test negatief is. Vind deze gedachte van misschien zwanger wel leuk maar weet dat ik mezelf gek maak omdat het toch waarschijnlijk niets is. Helpp

Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan maar helaas negatief. Krampjes in buik houden wel aan 't ene moment wel veel minder dan 't andere moment. 

Clearblue afleestest halen waar duidelijk staat zwanger/niet zwanger. Meeste bijsluiters zeggen het al na een bepaalde tijd niet meer aflezen..

Terug
Bovenaan