Xiano geboren...

Petra,

Ik ben van het maartforum, maar lees geregeld even mee met de maanden dichtbij maart  en heb dus ook jouw berichtjes regelmatig voorbij zien gaan.

Wat afschuwelijk, ik weet niet wat ik moet zeggen! Het spijt me zo verschrikkelijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte liefde en kracht om met  dit enorme  verlies te leren leven.

Mickey

Oh Petra......

Vind het echt verschrikkelijk voor jullie!!!
Weet gewoon niet zo goed wat ik moet schrijven...

Hoop dat jullie   gezinnetje heel veel steun aan elkaar zullen hebben en het ooit een misschien een plaatsje kunnen geven.

Heel veel sterkte!
Veel liefs Wanda

Jeetje Petra,

Zit ook met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen wat erg zeg!!!
Hoop dat jullie saampjes als gezin veel troost aan elkaar hebben en heel veel sterkte de komende periode!!

Liefs Sandy

Lieve Petra, wat verschrikkelijk nieuws. Je weet dat het ook fout kan gaan maar je houdt er onbewust toch niet zoveel rekening mee omdat je zoveel goede verhalen hoort. Mar ik dit is vreselijk. Het grijpt me immens aan, wat een verdriet. Ik hoop dat jullie de kracht krijgen om hiermee om te gaan.... heel heel veel sterkte... en misschien zegt het je niets... ik zal voor jullie bidden.

Liefs bloempje

Jeetje meis... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Dit is denk ik ieders grootste angst en deze hel overkomt jullie. Het is oneerlijk en onbegrijpelijk! Ik hoop dat je een klein beetje steun haalt uit deze reacties al denk ik dat niks je op dit moment kan troosten..

lfs ing

Terug
Bovenaan